جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 5 ارديبهشت 1395     
توقیف روزانه 400 دستگاه موتورسیکلت در طرح ساماندهی تخلفات موتورسواران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف روزانه 400 دستگاه موتور سیکلت متخلف در شهر تهران خبر داد.

سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار داشت: از تاریخ یک اردیبهشت آن دسته از رانندگانی که اقدام به اخذ کارت طرح ترافیک نکردند حق تردد در محدوده طرح ترافیک  و زوج و فرد را نخواهند داشت و فقط کسانی که نسبت به تمدید طرح ترافیک خود و دریافت کارت طرح ترافیک 95 اقدام کرده‌اند مجاز به ورود به محدوده‌های فوق هستند.

وی در ادامه افزود: روزانه تعداد زیادی ورودی غیر مجاز به محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد داریم که که برابر قانون به ازای هر ساعت ورود در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد 200 هزار ریال جریمه در نظر گرفته خواهد شد.

سرهنگ عابدی بیان کرد: تمامی اطلاعات خودروهای دارای طرح ترافیک 95 در سیستم ثبت شده و پس از ورود به محدوده اطلاعات آن بررسی می‌شود که با وجود اطلاعات خودرو جریمه برای این دسته از رانندگان در نظر گرفته نخواهد شد.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: با توجه به طرح ساماندهی تخلفات موتورسواران در شهر تهران با تخلفات راکبان برخورد می‌شود؛ همچنین به طور متوسط 400 دستگاه موتور به صورت روزانه توقیف می‌شود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: