جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 5 ارديبهشت 1395     
اختصاص 600 دستگاه تاکسی ویژه برای نمایشگاه کتاب تهران در شهر آفتاب

به گزارش حمل ونقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران با اشاره به بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: سازمان تاکسیرانی شهر تهران حدود 600 دستگاه تاکسی ویژه نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب برای حمل و نقل بازدیدکنندگان اختصاص داده خواهد شد.

مهدی اسماعیل بیگی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت: تاکسی های اختصاص داده شده در این نمایشگاه در 3 بخش در شهر آفتاب فعالیت خواهند کرد ، بخش اول تاکسی هایی که به صورت خطی از 8 ایستگاه مترو مانند: ترمینال جنوب ، ترمینال غرب ، مترو نعمت آباد ، مترو شاهد ، مترو عبدل آباد و تمامی پایانه های تاکسیرانی با نرخ معین برای جابه جایی مسافران به نمایشگاه کتاب تهران در شهر آفتاب مستقر می شوند.

وی افزود: بخش دوم تاکسی هایی هستند که که در داخل نمایشگاه مستقر هستند و بصورت دربستی با کرایه تاکسیمتری به شهروندان سرویس خواهند داد.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در ادامه خاطرنشان کرد : بخش سوم تاکسی هایی هستند که در داخل نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب فعالیت می کنند و شهروندان را از مترو ی شهر آفتاب ، پارکینگ ها و پایانه های اتوبوس شهری به سالن های اصلی به صورت رایگان جابه جامی کنند.

اسماعیل بیگی با اشاره به ساعات کار این تاکسی ها گفت: ساعات کاری این تاکسی ها همزمان با آغاز ساعت کاری نمایشگاه کتاب است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت ماه سال جاری در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در محدوده عوارضی تهران _ قم برگزار خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: