جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 5 ارديبهشت 1395     
بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی اسلامشهر تا پایان سال 96

به گزارش گروه اخبار کلان شهرهای شهرداری نیوز،معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان اسلامشهر از بهره‌برداری پروژه‌های این شهرستان تا پایان سال 96 خبر داد.

مصطفی آقاعلی‌خانی معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان اسلامشهر ؛ با اشاره به سفر اخیر هیئت دولت به این شهرستان، اظهار داشت: با توجه به دستاوردهای سفر رئیس جمهور به جنوب غرب استان تهران اعتباراتی در این زمینه به این شهرستان اختصاص یافت.

وی افزود: طی جلسات مشترکی که با دستگاه‌های اجرایی و استانی برگزار شد به طرح قطار سریع‌السیر شهری 400 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت و هم اکنون مشاور طرح، در حال انجام کارهای مطالعاتی و مقدماتی طرح است.

معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: تکمیل پروژه بیمارستان 400 تختخوابی با اعتبار 70 میلیارد تومان، پروژه فاضلاب شهری با اعتبار 35 میلیارد تومان و کمربندی جنوبی اسلامشهر – رباط‌ کریم با اعتبار 100 میلیارد تومان از دیگر طرح های در دست اجراست.

آقا علی‌خانی با اشاره به تشکیل ستاد شهرستانی برای پیگیری این پروژه‌ها، گفت: تاکنون 42 درصد از این پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی داشته و قرار است تا پایان سال 96 به بهره‌برداری برسد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: