جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 4 ارديبهشت 1395     
کمپین ضد اسکوچیچ

کاپ: علیرضا اژدری زاده درباره دیدار شب گذشته فولاد مقابل استقلال اظهار داشت: انتظار این باخت را نداشتیم. فوتبال قابل پیش بینی نیست. گاهی انتظار برد دارید اما با شکست مواجه می شوید. گاهی هم انتظار باخت یا تساوی دارید اما برنده زمین را ترک می کنید. اینها همه جزو زیبایی های فوتبال است که متاسفانه دیشب روی بدش به ما رسید.

وی در این باره که آیا از عملکرد بازیکنان رضایت داشته یا نه گفت: در 30 دقیقه اول تحت تاثیر جو بازی عملکرد خوبی نداشتیم اما از آنجا به بعد تیم بهتر کار کرد و موقعیت هایی هم به دست آوردیم که به مهدی رحمتی با واکنش هایش مانع از گلزنی ما شد. البته به گل هم رسیدیم که داور تشخیص داد آفساید بوده و کارشناسان باید در این باره توضیح دهند. البته یک صحنه دیگر هم مشکوک به پنالتی بود که داور از کنارش گذشت.

مدیرعامل فولاد در این باره که به داوری اعتراض خواهند کرد یا نه، توضیح داد: ما از قضاوت علیرضا فغانی رضایت داریم فقط یکی، دو مورد بود که در تصمم گیری شک و شبهه وجود داشت که آن هم با نظر کارشناسان مشخص می شود. در کل داوری خوب بود و اعتراضی به آن نداریم.

اژدری زاده درباره به راه افتادن کمپین حمایت از اخراج اسکوچیچ از سوی هواداران فولاد گفت: باید پذیرفت هر زمان تیم برنده است هواداران خوشحال اند و هر زمان هم تیم می بازد هواداران ناراحت می شوند که حقشان است. به هر حال ما بازی را باختیم که انتظار دیگری را داشتیم. این ناراحتی ها هم به جاست اما نمی توان با یک برد و یا باخت ترکیب تیم را برهم ریخت. مدیریت باشگاه در این موقع منطقی برخورد خواهد کرد.

وی در این باره اضافه کرد: ما همواره قبل از هر بازی با اعضای کانون هواداران مان جلسه برگزار می کنیم. همه طرفداران ما از میزان حساسیت خود ما نسبت به نتایج فولاد مطلع هستند. از سه بازی آینده دو بازی خانگی داریم که حداقل شش امتیاز آن را باید کسب کنیم. به همین خاطر باز هم با هواداران مان جلسه برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل فولاددر این باره که آیا باشگاه قصد ادامه همکاری با اسکوچیچ را دارد یا نه گفت: بحثی در رابطه با جدایی اسکوچیچ مطرح نیست. باشگاه با این مربی قرارداد دوساله دارد که یکسال آن در حال اتمام است. از افرادی هم که برای سرمربی تیم مان کمپین به راه انداختند دعوت می کنیم که احساسی با مسائل برخورد نکنند.

اژدری زاده در پایان با اشاره به اینکه با اسکوچیچ جلسه ای برگزار خواهد کرد توضیح داد: ما تقریبا هفته ای یک بار جلسه داریم. قطعا در روزهای آینده با اسکوچیچ جلسه برگزار خواهم کرد تا درباره بازی بعدی و مسائل مختلف دیگر صحبت کنیم. در این باره که باشگاه با این مربی همکاری اش را ادامه می دهد نیز ابتدا باید جلسه ای را با هیات مدیره داشته باشم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: