جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 4 ارديبهشت 1395     
چه کسی به سکوها خط می دهد؟

ورزش سه: در دقایقی که استقلال با سه گل از فولاد پیش بود و فاصله ای با ثبت یک برد شیرین و ارزشمند نداشت بار دیگر شعارهایی از روی سکوها به گوش رسید که همین شعارها سرآغاز جنگ لفظی دوباره با دشمنان فرضی شد. البته این جنگ ها از هفته قبل و با اظهاراتی که فرهاد مجیدی انجام داد آغاز شد جایی که کاپیتان محبوب با طعنه پیغام و پسغام هایی را برای برخی استقلالی های سابق فرستاد و از آنها خواست که به خاطر این شکست خوشحال نباشند!

این بار سردادن شعار علیه بهرام افشارزاده در پایان بازی با فولاد بیشتر به این جنگ ها دامن شد تا جایی که سرپرست باشگاه در یادداشتی مدعی شد چون دست های ناپاک را از این تیم دور کرده و اجازه همراهی به آنها نداده باید این شعارها را به جان بخرد. در یادداشت افشارزاده کاملا می توان به این نکته پی برد که او با زبان بی زبانی مدعی شده آنهایی که به سکوها خط داده اند تا طرفداران این گونه شعار سر بدهند را می شناسد .

علاوه بر آن وقتی چهره ای مثل منصور پورحیدری هم به دفاع از سرپرست باشگاه می پردازند و علنا مدعی می شود که این شعارها خودجوش نبوده و پشت پرده ای در پس آن وجود دارد کاملا به این جنگ پی می بریم.جنگی که در فاصله سه هفته تا پایان لیگ می تواند زمینه ساز اتفاقات حاشیه ای فراوانی میان استقلالی ها و دشمنان فرضی اش باشد و حسابی به سوژه محافل فوتبالی تبدیل شود.

با این اتفاقات حالا این سئوال ذهن طرفداران استقلال و اهالی فوتبال را به خود مشغول می کند که چه کسانی به سکوهای طرفداران در ورزشگاه آزادی خط می دهند که هر هفته باید شعارهایی علیه سرپرست باشگاه، سرمربی، مربیان و بازیکنان و سرپرست موقت سر داده شود؟ در این بین چند گزینه بیشتر از همه در ذهن ها وجود دارد که دست بر قضا همه آنها می توانند در سرنوشت پیش روی استقلال در راه قهرمانی نقش داشته باشند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: