جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 4 ارديبهشت 1395     
ارائه خدمات در تراموای ویمبلدون بهبود می یابد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، مسافران شبکه تراموای سازمان حمل و نقل لندن (TfL) به زودی می توانند از خدمات بیش تری بهره ببرند.

ترامواهایی که بین ویمبلدون و کرویدون در رفت و آمد هستند در هر ساعت از هشت به دوازده دستگاه افزایش خواهند یافت. کاهش فاصله زمانی بین رسیدن هر تراموا پس از تکمیل پروژه ساخت پلتفرم تراموای مازاد در ایستگاه ویمبلدون در اواخر سال گذشته انجام می شود.

مدیر تراموای TfL، Rory O’Neill اظهار داشت: "شبکه تراموا یک روش حمل و نقل حیاتی برای جامعه بوده و ما متعهد هستیم که به طور مداوم خدمات خود را بهبود بخشیم. تراموای مازاد کمک می کنند تا به تقاضای بیش تر مسافران پاسخ دهیم."

به گفته این سازمان، شبکه تراموا از زمان افتتاح خود در سال 2000 با رشد سریع تعداد مسافران مواجه شده است و در سال 2015 تعداد مسافران آن از 18.5 میلیون نفر در سال اول به بیش از 32 میلیون نفر رسیده بود. گمان می رود این رشد مسافر همچنان ادامه داشته و تا سال 2030 به حدود 60 میلیون نفر برسد.

طی سال های اخیر، اصلاحاتی در این شبکه تراموا انجام شده که شامل افزودن مسیری جدید بین تقاطع میتچم و Beddington Lane است که کمک می کند تراموا به طور هم زمان در هر دو جهت حرکت کند که در نتیجه این امر، سفرهای سریع تر و بیش تری امگان پذیر می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: