جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 4 ارديبهشت 1395     
بیش از 40 هزار تن آسفالت صرف بهسازی معابر جنوب شهر شد

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون فنی و عمران منطقه 19 از صرف بیش از 40 هزار تن آسفالت برای بهسازی معابر این منطقه درسال گذشته خبر داد.

شهنام جوادیان با اشاره به وجود 40 کیلومتر معبر بزرگراهی در محدوده این منطقه گفت: موقعیت جغرافیایی این منطقه و قرارگیری آن در ورودی شهر تهران اهمیت رسیدگی به معابر بزرگراهی داخل این محدوده را دوچندان می کند و درهمین راستا یکی از فعالیتهای بهسازی این معابر بهسازی و درزگیری است که طی سال گذشته در بزرگراه های آزادگان، شهید کاظمی، شهید هاشمی، تندگویان، علامه عسگری و خلیج فارس انجام شده است.

به گفته وی طی سال گذشته در مجموع 40 هزار و 555 تن آسفالت صرف بهسازی معابر بزرگراهی و فرعی این منطقه شده است.

جوادیان در ادامه با اشاره به بهره برداری 25 سرویس بهداشتی در بوستان های منطقه بیان کرد: این امکانات به منظور رفاه حال شهروندان در 25 بوستان واقع در نواحی 1، 2، 3 و 5 تکمیل و به بهره برداری شد.

به گفته جوادیان از 8 رختکن در حال ساخت در بوستان ها نیز 3 رختکن در بوستان های جوانه، شریعتی و گلستان به پیشرفت 75 درصدی رسیده است که تا اواسط اردیبهشت بهره برداری خواهد شد.

علاوه براین عملیات ساخت رختکن برای بوستان های الجواد، شقایق، شهید کاظمی ( شمالی و جنوبی) و 22 بهمن نیز در حال اجرا است.

این مسئول در ادامه به ادامه فعالیتهای ساخت سرای محله خانی آباد نو جنوبی اشاره کرد و گفت: عملیات ساخت این سرای محله تاکنون به پیشرفت 26 درصدی رسیده و در مرحله بتون ریزی ستون و سقف طبقه همکف است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: