جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 31 فروردين 1395     
تکمیل 60 هکتار فضای سبز در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران اعلام کرد: 60 هکتار فضای سبز با گونه های گیاهی سازگار، ماندگار و مقاوم با شرایط اقلیمی شهر تهران در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب اجرا شده است.

علی محمد مختاری با اشاره به اینکه مجموعه شهر آفتاب یکی از تفرج گاه های شهر تهران خواهد بود، اظهار کرد:قسمتی از فضای سبز مجموعه شهر آفتاب در سال 93 احداث شد و مابقی آن به دستور شهردار تهران در سال گذشته تکمیل شد به طوری که سعی شده است از گونه های گیاهی چند ساله و با قدمت بالا استفاده شود.

مختاری یکی از برنامه های سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران را تکمیل طرح کمربندی سبز اطراف شهر آفتاب عنوان کرد و افزود : در سال گذشته در راستای توسعه کمربند سبز تهران در اطراف شهر حدود 200 هکتار کمربند سبز ایجادشده و با توجه به بادهای موسمی که در اطراف محدوده شهر آفتاب است، 7 هکتار توسعه فضای سبز درمجموعه اراضی اطراف این مجموعه داشته ایم به طوری که پوشش گیاهی با جنگلکاری تکمیل می شود.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران در خصوص تامین آب مورد نیاز جهت نگهداری از فضای سبز مجموعه شهرآفتاب گفت : از چاه های محدوده سازمان بهشت زهرا (س) وصحن حضرت امام (ره ) آب خام مورد نیاز تامین شده و این در حالی است که شبکه آب رسانی آب خام برای فضای سبز بزودی آماده می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: