جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 31 فروردين 1395     
پرداخت کرایه نقدی در سان فرانسیسکو گران تر می شود

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، هیئت مدیره سازمان حمل و نقل شهری سان فرانسیسکو برنامه بودجه جدیدی را تصویب کرده است که بر اساس آن مسافرانی که به جای استفاده از سیستم کارت هوشمند Clipper کرایه خود را نقدی پرداخت می کنند باید 25 سنت هزینه بیش تری را بپردازند.

هدف از این اقدام که به عنوان تخفیف برای کاربران کارت های Clipper نیز از آن یاد می شود، تحریک مشتریان بیش تر برای استفاده از کارت های Clipper یا برنامه های پرداخت کرایه از طریق تلفن همراه به منظور سرعت بخشیدن به زمان پیاده و سوار شدن و کاهش هزینه ها است. اگر این برنامه توسط هیئت ناظران سان فرانسیسکو تایید شود، از ابتدای ژانویه 2017 اجرایی خواهد شد.

البته مسافران از شنیدن این خبر خشنود نیستند و برخی این اقدام را ناعادلانه می دانند و بر این باورند که این امر مردم را وادار نمی کند تا از کارت های Clipper استفاده کنند. حتی برخی کاربران کارت های Clipper نیز به ناعادلانه بودن این تصمیم معتقد هستند.

بر اساس پیش بینی های این سازمان، افزودن 25 سنت به کرایه های نقدی در سال 2017 حدود 3.8 میلیون دلار درآمد مازاد برای سازمان حمل و نقل شهری سان فرانسیسکو خواهد داشت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: