جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 31 فروردين 1395     
افتتاح 4 محور سنگفرش شده «طهران قدیم»

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 12 از بهره برداری 4 محور سنگفرش شده محدوده «طهران قدیم» در روز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه همزمان با روز معمار خبر داد.

عابد ملکی شهردار این منطقه گفت : طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است 4 محور سی تیر، پامنار، منوچهری و بازارچه شاپور یا شهید طرخانی در محله سنگلچ افتتاح و به زیر بار ترافیکی برود.

وی با اشاره به اینکه در مراسم بهره برداری از این 4 محور اساتید دانشگاه های سراسر تهران در حوزه معماری حضور خواهند داشت ، ادامه داد: همانطور که قبلا اعلام کرده بودیم عملیات عمرانی این پروژه بزرگ عمرانی در 4 محور مذکور یک ماه به طول انجامید و 4 محور باقیمانده امامزاده یحیی، موسوی کیانی و سوفیانی نیز تا پایان اردیبهشت ماه و فاز اول میدان محمدیه تا پایان خردادماه به بهره برداری خواهد سید.

شهردار منطقه 12 با اشاره به عملیات عمرانی محورهای 30 تیر و پامنار توضیح داد: در این دو محور کف سازی و مناسب سازی کل معبر انجام شده و فضاهایی نیز برای تخلیه بار و تردد اتوبوس های گردشگری در نظر گرفته شده است.

وی درباره محور خیابان منوچهری نیز یادآور شد: در این محور مداخله ای در محل عبور خودروها نداشتیم وتنها با پوشاندن جوی ها و کف سازی ، این خیابان نیز سنگفرش و در نهایت محدوده هایی نیز برای بارانداز کالا و پارک حاشیه ای خودروها در نظر گرفته شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: