جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 30 فروردين 1395     
معاون شهردار تهران همزمان با بهره برداری از مترو شهرآفتاب:
سرفاصله حرکت قطارها در ایستگاه شهر آفتاب 4دقیقه

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز،معاون شهردار تهران همزمان با بهره برداری از ایستگاه مترو شهر آفتاب گفت: با بهره برداری از ایستگاه متروی شهر آفتاب سرفاصله حرکت قطارها 4 دقیقه خواهد بود .

سیدجعفر تشکری هاشمی با اشاره به آغاز به کار ایستگاه متروی شهر آفتاب با اشاره به تمهیدات حمل ونقل عمومی برای نمایشگاه شهرآفتاب و بکارگیری 100 دستگاه اتوبوس و 50 دستگاه ون در مسیرهای منتهی به نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب بیان کرد: در صورت نیاز، متناسب با تقاضای سفر همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب هر تعداد اتوبوس و تاکسی که برای جابه جایی بازدیدکنندگان نیاز باشد، تامین می شود .

معاون شهردار تهران با اشاره به اقدامات ترافیکی صورت گرفته در محدوده نمایشگاه شهر آفتاب تصریح کرد: نصب 853 مورد تابلوی هدایت  مسیر، اخباری و انتظامی، خط کشی 141 مورد گذرگاه عابر پیاده در داخل مجموعه و پارکینگ و پایانه های اتوبوس و تاکسی ، 11 مورد اصلاح هندسی محدوده نمایشگاه ، استقرار 2 باب خانه دوچرخه در این محدوده و خط کشی محوری در شبکه راه های دسترسی نمایشگاه شهر آفتاب به طول 40 کیلومتر ازجمله اقدامات صورت گرفته است .

به گفته تشکری هاشمی ، جانمایی 10 هزار و 17  محل پارک خودروهای شخصی و تامین پارکینگ 100 دستگاه اتوبوس ، آماده سازی 11 پایانه اتوبوس نیز از دیگر اقدامات در محدوده نمایشگاه شهر آفتاب است .

معاون شهردار تهران در پایان از استقرار 50 پارکبان در 26 محدوده داخل و اطراف نمایشگاه خبر داد و به شهروندان اطمینان داد در صورت نیاز و بنا بر تقاضای سفر در این مسیر تمامی مد های حمل ونقل عمومی با تمام ظرفیت خدمات رسانی خواهد کرد و امکان کاهش  سرفاصله حرکت قطارهای مترو نیز است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: