جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 فروردين 1395     
شورای حل اختلاف میزان افزایش نرخ كرایه ها را اعلام كرده است

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران  تاکید کرد: منتظر ابلاغ شورای شهر برای افزایش کرایه ها هستیم.

میثم مظفر با بیان این مطلب افزود: شورای حل اختلاف استان تهران پس از بررسی اعتراض فرمانداری تهران، میزان افزایش نرخ كرایه ناوگان حمل و نقل درون شهری پایتخت در سال جاری را اعلام كرده است اما سازمان تاکسیرانی کماکان منتظر ابلاغ شورای اسلامی شهر برای افزایش کرایه هاست.

وی درخصوص آماده سازی برچسب های نرخ جدید کرایه های تاکسی نیز گفت: انشالله وقتی شورای شهرتهران نرخ قطعی و نهایی کرایه تاکسی پایتخت در سال جدید را به سازمان تاکسیرانی ابلاغ کند، کار توزیع برچسب ها نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش شهرنوشت لایحه بودجه سال95 شهرداری تهران و لایحه افزایش نرخ كرایه های حمل و نقل عمومی شهر تهران، چندی پیش در پی اختلاف نظر شورای اسلامی شهر و فرمانداری تهران به شورای حل اختلاف استان ارجاع شد.

در مصوبه شورای اسلامی شهر تهران میزان افزایش نرخ كرایه اتوبوس و تاكسی 15درصد و مترو 25 درصد تعیین شده بود. فرمانداری تهران با اعتراض به این میزان افزایش كرایه ، لایحه شورای شهر تهران را تایید نكرد و آن را برای تعیین تكلیف به هیات حل اختلاف ارجاع داد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: