جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 فروردين 1395     
مسافران از خط اتوبوس بهشتی- مطهری رضایت دارند

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیر عامل شرکت اتوبوس رانی با اعلام اینکه خط بهشتی ومطهری در کاهش ترافیک موثر بوده گفت از پیشنهادات وانتقادات برای بهبود ظرفیت این خط استقبال می کنیم.

 پیمان سنندجی به تشریح وضعیت خط بهشتی _مطهری پرداخته و گفت: خط بهشتی از دوم فرردین به صورت آزمایشی کار خود را شروع کرده است، این خط 11 کیلومتر طول دارد و با 20 درصد ظرفیت پیش بینی شده به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرده است.سنندجی تاکید کرد : اتوبوس های این خط بر عکس ترافیک حرکت کرده ومسافران از این خط رضایت نسبی دارند.

وی با اشاره به مزیت این خط گفت: سامان دهی این خط نکات مثبت ترافیکی به همراه داشته و سبب شده است پارک حاشیه ای خودورها در این مکان کم شود.به گفته مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اگر این خط وجود نداشت این قسمت به محل پارک خودروها مبدل می شد.

وی با اشاره به برخی انتقادات درباره خط اتوبوس بهشتی- مطهری افزود: باید در نظر بگیریم خط بهشتی مطهری خط بی. آر. تی تندور محسوب نمی شود ویک لاین ویژه مانند خط اتوبوس طالقانی در جهت عکس ترافیک تلقی می شود. سسندجی تاکید کرد : اگر انتقادی درباره این خط وجود داشته باشد ،حتما درباره آن توضیحات لازم را ارائه خواهیم کرد و از پیشنهادات و انتقادات برای بهبود این خط استفاده می کنیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: