جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 فروردين 1395     
استراتژی وزیر حمل و نقل انگلیس برای ترویج دوچرخه سواری

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، وزیر حمل و نقل انگلستان، روبرت گودویل در پی افزایش دوچرخه سواری و پیاده روی برای سفرهای کوتاه و یا بخشی از سفرهای طولانی تر است.

استراتژی جدیدی به منظور افزایش دوچرخه سواری و پیاده روی در انگلستان توسط دولت مطرح شده است.

این طرح به منظور دو برابر کردن دوچرخه سواری، افزایش پیاده روی، کاهش میزان مرگ و میر یا آسیب های جدی دوچرخه سواران و افزایش تعداد کودکانی که پیاده به سمت مدرسه می روند ارائه شده است.

این استراتژی جدید هدفی مشخص دارد که تبدیل شدن دوچرخه سواری و پیاده روی به عنوان گزینه اصلی برای سفرهای کوتاه یا بخشی از سفرهای طولانی تر تا سال 2040 است.

دولت انگلستان اعلام کرده این استراتژی به واسطه فراهم ساختن زیرساخت های امن و جذاب به منظور تشویق افراد برای پیاده روی و دوچرخه سواری، اجرا می شود. در نتیجه، رایزنی های در مورد ایده های این استراتژی انجام گرفته است.

روبرت گودویل در این مورد اظهار داشت: "طرح دولت برای تشویق مردم به دوچرخه سواری و پیاده روی با بهبود اقتصاد، سلامت، کاهش ترافیک و شلوغی و بهبود کیفیت هوا به نفع کل جامعه خواهد بود. تحقق یافتن هدف ما نیازمند سرمایه گذاری پایدار در زیرساخت های دوچرخه سواری و پیاده روی است. به همین دلیل ما بیش از 300 میلیون پوند برای پشتیبانی از دوچرخه سواری و پیاده روی اختصاص داده ایم که زمانی که ارتقا و نگهداری زیرساخت های کنونی مطرح شود نیز افزایش خواهد یافت."

وی افزود: "تحقق این برنامه طولانی مدت نیازمند صبر، مقاومت و تغییر رویکردها است."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: