جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 فروردين 1395     
آغاز مجدد خدمات قطارهای مسافری در کامبوج

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، قطارهای مسافربری کامبوج برای اولین بار پس از 14 سال مجددا فعالیت خود را آغاز کردند.

ارائه خدمات این قطارها از مرکز Phnom Penh به شهر ساحلی Sihanoukville قبل از تعطیلات سال جدید Khmer آغاز شده است. این خط تحت نظارت Royal Railway خواهد بود که امتیاز 30 ساله فعالیت شبکه ریلی کامبوج را در اختیار دارد.

خط جنوبی این شبکه در مسیری 266 کیلومتری بین Phnom Penh و Sihanoukville کشیده شده است. قطارهای این خط می توانند حدود 400 مسافر را در پنج واگن مجهز به هواکش و بخش های VIP با تهویه هوا جابه جا کنند.

البته این قطارها خیلی سریع نخواهند بود و سفر با آن ها با سرعت متوسط 33 کیلومتر بر ساعت، در حدود 8 ساعت طول می کشد. در این صورت سفر با این قطارها بسیار کندتر از سفرهای جاده ای صورت می گیرد اما Royal Railway معتقد است که این روش ارزان تر از حمل و نقل اتوبوسی خواهد بود.

در ابتدا، روزانه 2 قطار در هر جهت این شبکه فعالیت می کنند و Royal Railway در پی ارائه خدمات خصوصی در این مسیرها نیز هست. کامبوج مشمول پروژه ریلی Trans-Asian نیز می شود و گمان می رود خدمات قطارهای آن به تدریج برای اتصال Phnom Penh به بانکوک و Ho Chi Minh نیز استفاده شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: