جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 فروردين 1395     
ابتدای خیابان شهید رجایی به فلکه اول عباسی متصل می شود

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،شهردار منطقه 16 گفت: عملیات اجرای زیر گذر شهید ضربعلی زاده در منطقه 16 تسریع می شود.

جواد میرزاقلی ، با بیان اینکه زیر گذر شهید ضربعلی زاده از ابتدای خیابان شهید رجایی آغاز می شود، گفت: این گذر تا میدان شهید محرم ترک نخستین شهید مدافع حرم (فلکه اول عباسی) ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مسیر کل زیرگذر شهید ضربعلی زاده 550 متر طول دارد، تصریح کرد: عرض تقریبی این زیرگذر10.5 متر است که از زیر خطوط راه آهن و مترو عبور می کند و به منظور دسترسی آسان شهروندان به خیابان شهید رجایی و محله خزانه ایجاد شده است.

شهردار منطقه 16 با اشاره به اینکه احداث این زیرگذر را در راستای شعار سال به فال نیک می گیریم، تصریح کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و در راستای دغدغه های مدیریت شهری با تمام توان برای خدمت رسانی به مردم تلاش می کنیم.

میرزاقلی در خصوص اجرای این زیر گذر که با همکاری حوزه فنی و عمرانی شهرداری تهران توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء انجام شده است، خاطر نشان کرد: با برگزاری جلسات منظم و پیگیری برای رفع معارضان همه امکانات برای اجرای دقیق این طرح در حداقل زمان ممکن فراهم می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: