جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 مرداد 1393     
مرگ 26 نفردردریای خزر

تسنیم: در تعطیلات عید هفته گذشته (هفتم تا دهم مرداد ۱۳۹۳) ۲۶ نفر بر اثر غرق شدگی در استان‌های گیلان و مازندران جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۲۲ نفر مرد و چهار نفر زن بودند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی، در تعطیلات پایانی هفته گذشته 26 نفر در دریای خزر جان خود را از دست دادند که همگی این افراد با وجود توصیه‌ها و هشدارهای مکرر، محدوده‌های ایمن سازی نشده و خارج از طرح را برای شنا انتخاب کرده بودند.

 از کل افراد فوت شده بر اثر غرق شدگی در این مدت 11 نفر در استان مازندران و 15 نفر در استان گیلان جان باخته‌اند. 11 متوفی ناشی از غرق شدگی در استان مازندران مرد بودند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با کاهش 15 درصدی مواجه بوده است. از این تعداد 7 نفر در شهرستان محمودآباد، یک نفر در شهرستان چالوس،‌ یک نفر در عباس‌آباد،‌یک نفر در رامسر و یک نفر در فریدون‌کنار جان خود را از دست داده‌ا‌ند.

در استان گیلان نیز از کل موارد غرق شدگی تعطیلات اخیر 11 نفر مرد و چهار نفر زن بودند که هفت نفر از آنان در شهر انزلی، چهار نفر در آستانه، یک نفر در لنگرود، یک نفر در تالش،‌ یک نفر در رشت و یک نفر در رودسر جان باخته اند.

از استان گلستان دیگر استان همجوار دریای خزر، هیچ مورد غرق شدگی گزارش نشده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: