جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: جمعه، 27 فروردين 1395     
«بازرسي مجازي» راهبرد نظارت بر فعاليت ‌هاي حمل و نقلي پايتخت در سال 95

به گزارش شهرداری نیوز ،  نخستين جلسه شوراي راهبردي مديران بازرسي حوزه حمل و نقل و ترافيك پایتخت با حضور حسين رحمت جانشين سازمان بازرسي شهرداري تهران برگزار شد.

 

معاون سازمان بازرسي شهرداري تهران در حوزه حمل و نقل و ترافيك در اين جلسه با اعلام اين كه در جهان امروز منابع انساني، اصلي ترين دارايي و مهم ترين سرمايه هرسازمان محسوب مي شوند، گفت: در مجموعه مديريت شهري پایتخت نیز كاركنان از اولويت ويژه ‌اي برخوردار بوده و در رأس امور قرار دارند.

 

مهندس نويد رضا خديوي افزود: ارائه آموزش‌ هاي منظم از طريق برپايي كارگاه های آموزشي در ارتقاي دانش و روزآمد كردن اطلاعات كاركنان از اهميت بالايي برخوردار است و با اين رويكرد،برگزاري دوره ‌هاي آموزشي برای كاركنان استمرار يافته و تقويت خواهد شد.

 

وي «بازرسي مجازي» را راهبرد اصلي جهت نظارت بر فعاليت ‌هاي حوزه حمل و نقل و ترافيك در سال 95 اعلام و تأكيد كرد: زيرساخت‌ هاي اين مهم به وجود آمده و تمام تلاش خود را به كار خواهيم گرفت تا انجام بازرسي هاي مستمر و منظم مجازي بتواند جايگزين کارآمدی برای بخشي از بازرسي هاي مقطعي و موردي فيزيكي شود.

 

معاون حمل و نقل و ترافيك سازمان بازرسي شهرداري تهران در پايان نظارت مردمي از طريق ارتباط با شهروندان را در تحقق «بازرسي مجازي»، بسيار مؤثر دانست و خاطرنشان كرد: مركز نظارت همگاني شهرداری تهران (1888) و سامانه مدیريت شهري (137)، دو بستر مردمی اين نوع بازرسي هستند و پيام هاي شهروندان كه از اين طريق به مديريت شهري منتقل مي‌ شوند، به صورت ويژه مورد توجه قرار مي گيرند و از نقش انكار ناپذيري در بهبود عملكرد اين مجموعه برخوردارند.

گفتني است در اين جلسه كه به ميزباني شركت كنترل ترافيك شهرداري تهران و با حضور مهندس ايلوش وزيري مديرعامل اين شركت برگزار شد، مديران بازرسي شركت ها و سازمان هاي حمل و نقل و ترافيك، تاكسيراني، مترو، بهره برداری مترو،     واگن سازي مترو، اتوبوسراني، پايانه ها و كنترل ترافيك شركت داشتند

.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: