جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 26 فروردين 1395     
هشتمین پل عابر مکانیزه منطقه 4 به بهره برداری رسید

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 گفت: هشتمین پل عابر منطقه 4 در خیابان جشنواره مقابل فرهنگسرای طبیعت به پلکان های برقی مجهز شد.

مهدی اناری با اعلام این خبر گفت: به منظور افزایش ایمنی تردد عابران پیاده محله جوادیه و خاک سفید تردد آسان خانواده ها به فرهنگسرای طبیعت (اشراق) و همچنین و روانتر شدن ترافیک با توجه به وجود مراکز درمانی و فرهنگی و با در نظر گرفتن مجاورت ایستگاه مترو با کاربری های دادسرا ، درمانگاه تامین اجتماعی و فرهنگسرای اشراق ، معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه پس از اخذ مصوبه سازمان حمل و نقل وترافیک اقدام به آغاز عملیات اجرایی نصب پلکان های برقی ایمنی در پل مذکور کرد.

اناری افزود: از میان 78 پل عابر پیاده ای که در منطقه موجود است، این پل هشتمین پل مکانیزه منطقه می باشد و امید است که در آینده تعداد بیشتری از پل های عابر به پله برقی تجهیز شوند.

وی گفت: پل بزرگراه رسالت مقابل پایانه علم و صنعت پلی است که به آسانسور مجهز می باشد. همچنین پل میدان رسالت مجهز به 10 پله برقی است که برای رفاه حال شهروندان تجهیز شده است.

اناری با اشاره به سایر پل های مکانیزه منطقه 4 گفت: پل بزرگراه رسالت تقاطع خیابان شهید آیت، بزرگراه رسالت خیابان استاد حسن بنا، رسالت روبروی بوستان رسالت، بزرگراه رسالت تقاطع شهید باقری (مترو باقری) و بزرگراه شهید زین الدین مقابل بوستان پلیس از دیگر پل های مکانیزه منطقه 4 می باشد.

اناری افزود: امید است پس از راه اندازی پلکان های برقی ایمنی در تردد وسایل نقلیه، سهولت در تردد عابران پیاده و افراد کم توان جسمی و کاهش تصادفات را شاهد باشیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: