جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 25 فروردين 1395     
استقرار 300 دستگاه تاکسی برای نمایشگاه کتاب تهران در شهر آفتاب

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،دستگاه تاکسی ویژه بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مستقر در مجموعه شهر آفتاب مسؤلیت جابه‌جایی مسافران را از شهر آفتاب به اقصی نقاط شهر تهران بر عهده دارند.

میثم مظفر مدیر عامل مدیریت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی گفت: سازمان تاکسیرانی 300 دستگاه تاکسی ویژه نمایشگاه کتاب در فضایی که در شهر آفتاب به حمل و نقل بازدیدکنندگان اختصاص یافته، پیش بینی کرده است.

وی افزود: علاوه بر این تعدادی تاکسی نیز در 9 ایستگاه ترمینال جنوب، ترمینال غرب، راه آهن، متروی شاهد، مترو آزادگان، مترو عبدل آباد و تمامی پایانه های تاکسیرانی با نرخ معین برای جابجایی مسافران به نمایشگاه کتاب تهران درشهرآفتاب مستقر می شوند.

مظفر ساعات کاری این تاکسی ها را همزمان با آغاز ساعت کاری نمایشگاه کتاب تهران دانست.

مدیر عامل مدیریت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی با اشاره به خدمات شاتل برای بازدیدکنندگان بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در داخل محوطه شهرآفتاب گفت: خدمات شاتل شامل ون هایی است که بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران را از متروی شهرآفتاب، پارکینگ ها و پایانه های اتوبوس شهری به سالن های اصلی جابه‌جا می کنند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: