جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 25 فروردين 1395     
تحقق 68 هزار متر مربع بهسازی محورهای تاریخی در منطقه 12

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از عملیات عمرانی، بهسازی و پیاده راه سازی 13 محور تاریخی در منطقه 12 بازدید کرد.

فتح اللهی از عملیات کف سازی و پیاده راه سازی محورهای طرخانی، پامنار، صوفیانی، کتانه، علوی، ناظم الاطبایی جنوبی دیدن کرد.

تهیه سند توسعه محلات یکی از مأموریت های تعریف شده دفاتر خدمات نوسازی در سطح مناطق است.

یکی از مهمترین اقدامات صورت گفته از سوی دفاتر خدمات نوسازی مستقر در منطقه 12 در سال گذشته، تهیه نقشه کف سازی و پیاده راه سازی محورهای تاریخی در این منطقه برای احیای هویت تاریخی، کنترل عبور و مرور، پیاده راه کردن مسیر و کنترل ساعت تردد در این منطقه بوده است.

مرحله یک نقشه های تهیه شده از سوی دفاتر خدمات نوسازی در منطقه 12 در 29 اسفند به مرحله اجرا رسید و در طول کمتر از یک ماه، پیشرفت فیزیکی 80 درصدی در 68 هزار متر مربع در 13 محور تعریف شده در منطقه حاصل شد.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده پس از اتمام عملیات اجرایی کف سازی و پیاده راه سازی 13 محور تاریخی تعریف شده که در 31 فروردین به اتمام خواهد رسید، عملیات عمرانی جدید با اولویت محورهای نایب السلطنه، حاجی ها، امتداد بازارچه عودلاجان، لاله زار و درشکه خانه در دستور کار اقدامات اجرایی سال 95 به منظور ارتقای کیفیت زندگی و احیای هویت تاریخی در منطقه قرار گرفته است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: