جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 مرداد 1393     
نظرسنجی ازتأمین اجتماعی

ایسنا: معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به پرسشی درباره میزان رضایت از عملکرد سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: اکنون در حال کار بر روی سامانه‌ای تحت عنوان CRM (سامانه نظرسنجی از بیماران) هستیم.

دکتر محمدعلی همتی افزود: این سامانه به صورت سیستماتیک مشخص و منظم نظر مراجعان را کسب و تجمیع می‌کند. در حال حاضر جلسات مربوط به اجرای این سامانه در سازمان در حال انجام است و پس از این میزان رضایتمندی مردم مشخص خواهد شد و اگر شکایتی وجود داشته باشد، به آن رسیدگی خواهیم کرد.

به گفته وی، این سامانه به روش‌های حضوری، تلفنی و اینترنتی ارائه خدمت می‌کند.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه ادعا می‌شود سطح سواد پزشکان تأمین اجتماعی پایین است، گفت: پزشکان از دانشگاه‌های کشور فارغ‌التحصیل شده‌اند و باید سطح مشخصی از معلومات را داشته باشند تا در مراکز درمانی مشغول به کار شوند.

همتی افزود: علاوه بر این آموزش‌های مداوم در جامعه پزشکی مرسوم است و سازمان تأمین اجتماعی آموزش‌های مداومی برای به روز رسانی اطلاعات پزشکان خود طراحی کرده است و این بهترین راه برای ارتقا و نگه‌داشت پزشکان در مراکز درمانی است. قطعا پزشکان ما از لحاظ سواد در جایگاه مناسبی قرار دارند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: