جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 24 فروردين 1395     
ركورد جديد حفاري تونل در خط 6 مترو تهران ثبت شد

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،حفاري تمام مقطع تونل در خط 6 مترو تهران، از مرز 700 متر در طول يك هفته گذشت.

پيش از اين شركت مترو تهران در توسعه خطوط ديگر با 500 متر حفاري تمام مقطع تونل در طول يك هفته، ركورددار عمليات مهندسي ساخت تونل در كشور بود.

سيدمهدي پورهاشمي معاون عمراني شركت مترو تهران و حومه در خصوص اين دستاورد غرورآفرين كارگران،مهندسين و پيمانكاران و مشاورين فعال در خط 6 مترو تهران،اظهار داشت: با تلاش همه دست اندركاران ساخت اين خط، حفاري تمام مقطع تونل در هفته دوم فروردين ماه و با وجود تقارن با ايام تعطيلات نوروزي،هفتگي به 550 متر رسيد و بحمدالله اين ميزان حفاري در هفته سوم ماه جاري و به دو روش حفاري(NATM  و TBM  )از مرز 700 متر هم عبور كرد كه مطابق بررسي هاي دقيق كارشناسان، اين ركورد نه تنها در ايران بلكه در ساير نقاط دنيا هم كم سابقه است.

وي با اشاره به 68 كارگاه و جبهه كاري فعال در خط شش مترو تهران،بيان داشت: هم اكنون حدود 6 هزار و 289 نفر مشغول ساخت اين خط هستند.

پورهاشمي تصريح كرد: پروژه خط شش جز از مسير مديريت جهادي و ثبت ركوردهاي جديد و به منظور تحقق برنامه زمانبندي از پيش تعيين شده به نتيجه نخواهد رسيد و مصمم هستيم روند كنوني را هر چه بيشتر تقويت كنيم.

اين مقام مسئول در شركت مترو تهران، آمار شاغلان در صنعت مترو تهران و در ديگر خطوط توسعه اي و در دست ساخت مترو را بيانگر توجه مسئولان اين شركت براي حمايت از توليد و اشتغال مولد ياد كرد و گفت:صنعت مترو به معناي واقعي كلمه، مصداق بارز اقتصاد مقاومتي است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: