جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 فروردين 1395     
بهسازی مسیر BRT خط انقلاب دماوند ویژه معلولان و نابینایان

به گزارش گروه اخبار مناطق22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 7 از بهسازی مسیر اتوبوس تندور خط یک خیابان انقلاب و دماوند ویژه معلولان و نابینایان خبر داد و گفت: مناسب‌سازی‌ معابر، حمل‌ونقل عمومی و در مجموع بهبودشرایط زندگی برای معلولان و جانبازان از حقوق شهروندی این گروه از شهروندان است که باید مدنظر قرار بگیرد.

امیرحسین حیدرنیا با اعلام این مطلب افزود: این طرح با هدف ترغیب نابینایان و معلولان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در سال 95 در این منطقه اجرا خواهد شد.

وي در ادامه از مناسب سازي ايستگاه‌هاي اتوبوس و پايانه‌ها به عنوان اقدامي ديگر در جهت تسهيل در امر جابجايي معلولان ياد کرد و ابراز داشت: مناسب سازي اتوبوس‌ها و پايانه‌هاي اتوبوس، اجراي مسير ويژه نابينايان در ايستگاه‌هاي ( BRT) و همسطح‌سازي ايستگاه‌هاي اتوبوس جهت ورود معلولان به ايستگاه از جمله ديگر اقدامات شهرداري این منطقه خواهد بود.

معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه شهری سالم است که برای نیازهای تمام شهروندان از هر طیف پاسخ مناسب داشته باشد، خاطرنشان کرد: هنوز تا شهری مناسب و ایده‌آل برای این گروه از جامعه فاصله داریم اما در تلاشیم تا دسترسی مناسب به ناوگان حمل‌ونقل عمومی و همچنین تردد راحت در سطح منطقه را برای این گروه فراهم‌سازیم.

وی در پایان یادآور شد: نصب موانع ارتجاعی، بشکه های ایمنی، شب رنگ جهت نما بروی نرده ها، خطرنما و جهت نما در طول مسیر  اتوبوس تندرو خیابان انقلاب و دماوند از دیگر اقداماتی است که در راستای بهسازی این مسیر پرتردد انجام شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: