جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 فروردين 1395     
آغاز طرح نوسازی تاکسی های فرسوده در کشور

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در خصوص روند اجرای طرح نوسازی تاکسی های فرسوده گفت : طرح نوسازی تاکسی های فرسوده که از بهمن ماه 94 آغاز گردید به دلیل برخی مسائل و دقت نظرهای سازمان تاکسیرانی با تأخیر یک ماهه مواجه گردید و با ورود به سال جدید مجددا آغاز شده است.

دکتر مسعود طبیبی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز، اظهار داشت : در چندروز گذشته و همزمان با اجرای طرح پیامکی تحت عنوان نحوه روند کار به متقاضیان نوسازی ارسال شد تا مدارک مورد نیاز را ارائه نمایند که پس از بررسی مدارک طی چند روز آینده مجددا به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: متقاضیان پس بررسی مدارک و دریافت پیامک در اولین اقدام باید به سازمان تاکسیرانی، واحدهای تاکسیرانی ، سازمان های حمل و نقل همگانی و شهرداری شهرهای کوچک و یا دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و پرینت مشخصات خود را دریافت نمایند.

طبیبی تصریح کرد: موضوع انتقال و ارجاع متقاضیان به بانک های عامل تا یک ماه آینده مشخص خواهد شد و اجرای این طرح  تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش و دقت سازمان تاکسیرانی بر این بوده که این طرح با کمترین چالش مواجه شود و  همین مسئله باعث تأخیر در طرح گردید با این حال در این طرح عظیم زمان اهمیت چندانی ندارد و باید به این موضوع توجه داشت که طرح گسترده ای با منابع مالی دولت در کشور در حال انجام است.

طبیبی در ادامه با اشاره به موضوع بیمه تاکسیرانان، بیان کرد: در حال حاضر هیچ گونه تعیین تکلیفی در رابطه با بیمه رانندگان جدید صورت نگرفته چرا که  هیچ تضمینی بابت پایداری سهم دولت در پرداخت سهم تامین اجتماعی تاکسیرانان وجود ندارد.

وی در ادامه اذعان داشت: در رابطه با این موضوع بررسی هایی صورت گرفته و در این خصوص نامه ای خطاب به نمایندگان کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ابلاغ گردیده تا سهم بیمه تامین اجتماعی برای مدت دوسال از طرف دولت محفوظ بماند تا در این مدت سازمان تاکسیرانی شرایط را به گونه ای تغییر دهد که رانندگان تاکسی پس از این نیازی به پرداخت حق بیمه از سوی دولت نداشته باشند.

طبیبی در پایان گفت : درخواست سازمان تاکسیرانی از نمایندگان محترم مجلس این است که به رانندگان تاکسی و موضوع پرداخت حق بیمه آنها توجه نمایند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: