جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 22 فروردين 1395     
بازسازی 61 هزار مترطول جدول قدیمی در منطقه 15

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 15 از اجرای بیش از 61 هزار مترطول جدولبندی در سال گذشته با هدف جمع آوری و هدایت آبهای سطحی در محلات این منطقه خبر داد.

علیرضا حلاجیان با اشاره به اجرای طرح های بالادست این منطقه که به منظور انتقال آبهای سطحی مناطق خود انجام می دهند و به تبع آن آب های سطحی تجمیع و به این منطقه انتقال پیدا می کنند، افزود: در این راستا حوزه فنی و عمران منطقه با توجه به فرسوده شدن انهار و کانیو های قدیمی ضمن تغییر مقطع انهار، به بازسازی و تغییر شکل نهر به کانیو کرده است.

به گفته وی در این راستا بیش از 10 هزار مترطول جدول در کوچه های واقع در خیابان های شوش شرقی، غمخوار، جهانیان و مهدیه در ناحیه یک، حدود 9 هزار مترطول در معابر واقع در کوچه های خیابان ابراهیمی، آقاجانلو و نباتی در ناحیه دو ، بیش از 4600 مترطول در کوچه های فرعی خیابان محمودآبادی و ... در ناحیه سه اجرا شده است.

بنابر اظهارات حلاجیان اجرای بیش از 13 هزار مترطول جدول در معابر فرعی و اصلی شهرکهای مشیریه و کاروان در ناحیه چهار، 4800 مترطول جدول در خیابان های فرعی 20 متری قصرفیروزه و  15 متری دوم  افسریه در ناحیه پنج و بیش از 14 هزار مترطول جدول در بلوکهای Bو Cشهرک والفجرو باند دسترسی بزرگراه امام رضا (ع) در ناحیه شش به پایان رسیده است.

معاون فنی و عمرانی منطقه یادآور شد: بیش از 1000 مترطول جدول در معابر خیابان های شهید بهشتی و ولی عصر در شهرک قیامدشت ناحیه 7 و 3 هزار مترطول در خیابان های چگینی، دماوند  و هامون شهرک  خاور شهر در ناحیه هشت نیز انجام شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: