جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 فروردين 1395     
گزارش رویترز از فساد در ایرباس

 

خبرگزاری فارس: هفته گذشته و در پی افشای فساد در واحد تولیدی ایرباس در انگلیس و در نتیجه لغو اعتبارات صادرات این شرکت فرانسوی، آلمان و فرانسه نیز مجوز اعتبار صادرات ایرباس را به حالت تعلیق درآوردند.

به گزارش  رویترز، انگلیس در حال حاضر تأمین مالی این شرکت را نیز تعلیق کرده و مقامات بخش فساد اقتصادی و کلاهبرداری این کشور را نسبت به شرایط موجود در ایرباس آگاه کرده است.

بنا به گزارشات موجود، هفته گذشته مقامات ایرباس نسبت به وجود نقایص و ناهنجاری در گزارش عوامل خارجی این شرکت به مقامات انگلیس هشدار دادند.

در اروپا، شرکت فرانسوی ایرباس حمایت‌های مالی را از انگلیس، فرانسه و آلمان به عنوان اصلی‌ترین پایگاه‌های این شرکت دریافت می‌کند.

بنا به اعلام سخنگوی وزارت اقتصاد آلمان، تأمین مالی شرکت ایرباس از سوی این کشور در شرایط کنونی دیگر امکان‌پذیر نخواهد بود.

3 منبع آگاه نیز در فرانسه از تعلیق ضمانت صادرات این شرکت در فرانسه خبر دادند.

بنا به گفته یکی از مقامات دولتی فرانسه، در حال حاضر تحقیقاتی در زمینه فساد موجود در ایرباس در انگلیس در حال انجام است و مقامات فرانسوی منتظر نتایج این تحقیقات هستند.

مشکلات موجود در تأمین مالی این شرکت در کنار تعلیق مجوزهای صادرات ایرباس نگرانی‌هایی را در زمینه عمل به تعهدات این شرکت ایجاد کرده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: