جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 فروردين 1395     
خروج خودروهای فرسوده از ناوگان حمل و نقل اولویت اصلی شهرداری تهران است

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، معاون حمل ونقل شهرداری تهران اعلام کرد نوسازی خودروهای فرسوده از اولویت های مهم شهرداری تهران در سال آتی است.

سید جعفر تشکری هاشمی درباره ساماندهی خودروهای فرسوده گفت :در حال حاضر 11500 تاکسی فرسوده در طرح نوسازی شرکت کرده اند که مراحل اجرایی آن در روزهای پایانی سال گذشته انجام شده و به زودی نوسازی این خودورها انجام
می پذیرد
.

تشکری هاشمی تاکید کرد: شهرداری تهران مصرانه فرایند نوسازی تاکسی های فرسوده را در سال آتی را دنبال خواهد کرد.

وی با اشاره به روند نوسازی اتوبوس های فرسوده گفت : با توجه به عدم پرداخت معوقات دولت نوسازی کامل اتوبوس ها ممکن نیست، به همین دلیل ما تلاش کردیم به سمت بازسازی اتوبوس های فرسوده حرکت کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطر نشان کرد: اتوبوس ها بعد از نوسازی کامل قادر به تردد در سطح شهر هستند، البته فرایند نوسازی اتوبوس ها از دستور کار ما خارج نخواهد شد و شهرداری تهران پیگیری پرداخت های دولتی در زمینه خودورهای فرسوده را دنبال خواهد کرد.

تشکری هاشمی با اشاره به نوسازی اتوبوس ها از طریق خرید خدمات گفت :به زودی طی فراخوانی از سرمایه گذران دعوت خواهیم کرد که در فرایند نوسازی اتوبوس رانی مشارکت کنند. وی تاکید کرد :شهرداری تهران با خرید خدمات از سرمایه گذاران به سوی بهبود ناوگان فرسوده حرکت خواهد کرد.

وی با ابراز نگرانی از تردد خودورهای شخصی فرسوده در سطح شهر  گفت : در تهران بیش از 100 هزار خودوری فرسوده در شهر در حال تردد هستند که این معضل نیازمند پیگیری های جدی مسئولان ودست اندرکاران است.

وی افزود :البته این اطلاعات بر طبق پلاک های شماره گذاری تخمین زده شده است زیرا بسیاری از پلاک ها در تهران و شهرستان ها جا به جا شده اند. تشکری هاشمی با اشاره به همکاری های دولتی در زمینه نوسازی خودورهای فرسوده گفت:کارگروهی برای حل و فصل معضل خودروهای فرسوده در دولت تشکیل شده است .

وی افزود :در این این کارگروه معضلاتی نظیر تردد خودورهای فرسوده ،آلودگی هوا ،عدم ایمنی ،مشکلات زیست محیطی ،تردد موتور سیکلت ها و خودورهای کاربراتوری به بحث گذشته است.

تشکری هاشمی تاکید کرد: دراین جلسات که با حضور مسئولان مربوط برگزار می شود ، پیشنهاداتی خوبی مطرح شده که نتایج آن به زودی مشخص می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: