جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 فروردين 1395     
بارش برف در محور کرج _چالوس

به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز،رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مقالاتی کشور پرداخت.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور اظهار داشت:  طبق آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور هم اکنون در باند جنوبی آزاد راه کرج- قزوین از ترمینال‌ شهید کلانتری تا پل استاندارد و در باند جنوبی آزاد راه تهران- کرج  از پل پردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در  محور کرج- چالوس محدوده کندوان‌ بارش برف و در استان‌های سمنان، شرق تهران، البرز، در اکثر محورها  و در استان‌های یزد محور یزد- شیراز، مازندران محورهای فیروزکوه، شیرگاه‌، گردنه گدوک و ارتفاعات لویزان بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است .

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور اضافه کرد: محورهای شمشک-دیزین‌ و پونل‌-خلخال  کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سرهنگ رحمانی گفت: محور بنجان- هیرمند در استان سیستان و بلوچستان که به دلیل طغیان رودخانه از ساعت 22:40 دقیقه شب گذشته مسدود شده بود مجددا از ساعت 7 صبح امروز بازگشایی شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: