جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 19 فروردين 1395     
پوستر انتخاباتی معروف جهانی شد

خبرگزاری فارس:  تبلیغات انتخاباتی خبرساز می‌شود، اینبار نه به دلیل رقابت‌های سیاسی بلکه به خاطر پوستر پدر برای فرزندش.

چند روز قبل از انتخابات 7 اسفندماه سال گذشته بود که پوستری از تبلیغات انتخاباتی یک داوطلب منتشر و سپس در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد و کار را به جایی رساند که شبکه‌های خارجی نیز به آن پرداختند.

پوستر معروف به نصیحت پدر به پسر که برای تبلیغات انتخابات مجلس دهم منتشر شد

پوستر انتخاباتی معروف جهانی شد +عکس
 
عکس به «مهدی عبدالوند داوطلب انتخابات مجلس دهم» اختصاص داشت و به پوستر انتخاباتی نصیحت پدر به پسر مشهور شد.

پدر این داوطلب خود از نمایندگان دوره پنجم و ششم مجلس است که روز گذشته (سه‌شنبه) به عنوان نماینده ادوار در مجلس حضور یافته بود، به محض دیدنش به سراغش رفتم و وی را درباره پوستر معروف مورد سوال قرار دادم.

عبدالوند در آن هنگام برای حضور در یکی از کمیسیون‌ها در حال گفت‌وگوی تلفنی بود. تماسش که تمام شد خود را معرفی کردم و گفتم «اگر امکان داشته باشد می‌خواهم پیرامون آن پوستر معروف از شما سوالاتی را بپرسم»؛ غلامرضا عبدالوند که سوال ما باعث خنده‌اش شد، گفت «بله؛ آن پوستر آنچنان جهانی شد که هنوز هم همه از ما درباره‌اش سوال می‌کنند»

غلامرضا عبدالوند خود را نماینده مجالس پنجم و ششم معرفی می‌کند و اعلام می‌دارد که در دوره دهم فرزندش مهدی با 34 سال سن داوطلب انتخابات شده است.

عبدالوند تأکید می‌‌کند که پسرش بین 17 نفر در حوزه درود و ازنا سوم می‌شود اما نمی‌داند آیا آن پوستر معروف در رأی پسرش تأثیر مثبت داشته یا منفی.

این نماینده مجالس پنجم و ششم به پوستر معروف اشاره می‌کند و می‌افزاید «ایده آن پوستر برای خودم بود و آن را در یک عکاسی معمولی در شهرری گرفتیم اما فقط دو سه روز قبل از انتخابات توانستیم آن را وارد تبلیغات انتخاباتی‌مان کنیم.»

وقتی از عبدالوند سوال می‌کنیم چه زمانی متوجه شدید پوستر شما از تبلیغات انتخابات در درود و ازنا پا فراتر گذاشته و بین مردم دست به دست می‌شود با خنده‌ای ارام گفت «پس از انتشار پوستر از تهران و برخی شهرهای دیگر اقوام و آشنایان‌مان تماس گرفتند و گفتند که اخبار 20:3030 پوستر شما را نشان داده و تأکید کردند که این پوستر در شبکه‌های اجتماعی نیز دست به دست می‌شود.»

وی تأکید دارد که پوستر تبلیغاتی انتخاباتی فرزندش بیشترین بازدید را در بین پوسترهای تبلیغاتی داشته است.

نمونه‌ای از پوستر دست کاری شده داوطلب انتخابات مجلس که گلایه پدر را در پی داشته است

پوستر انتخاباتی معروف جهانی شد +عکس
 
این نماینده ادوار مجلس گلایه می‌کند که برخی از این عکس استفاده کرده و با تغییر سر، اشاره انگشت و یا نوشته آن موضوعات دیگری را مطرح کردند که طرحش درست نبوده است.

عبدالوند که دیگر قصد دارد به کمیسیونی برود که در ابتدای گفت‌وگو برای ورود به آن هماهنگی‌های لازم را انجام داده، می‌گوید «این پوستر شهرت جهانی پیدا کرد و این باعث ناراحتی ما نیست.»



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: