جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 فروردين 1395     
جانمایی 4 هزار مخزن پسماند خشک جدید در جنوب تهران

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 از اجرای طرح ویژه توزیع مخازن پسماند خشک در این منطقه جنوبی خبرداد.

سعید شیرازی با بیان اینکه ترویج آموزش های هدفمند تفکیک پسماند از مبدا با مراجعه کارشناسان آموزشگر به درب منازل شهروندان همچنان در سال جدید ادامه دارد، گفت: با آغاز طرح ویژه توزیع مخازن پسماند خشک، طی دو ماه اخیر بیش از 4 هزار مخزن در شهرک ها و مجتمع های مسکونی، ادارات و منازل شهروندان این منطقه جنوبی توزیع شده است.

شیرازی سایزهای مخازن را 80، 120، 240 و 1100 لیتری برشمرد و افزود: علاوه بر جانمایی در مجتمع ها و معابرشهری، امکان توزیع مخازن به واحد های مسکونی متقاضی نیز وجود دارد تا روند جمع آوری و تحویل پسماند خشک برای شهروندان علاقه مند تسهیل شود.

وی ادامه داد: طبق روال سال گذشته همچنان آموزش های هدفمند و مراجعه های حضوری به درب منازل شهروندان در راستای ترویج تفکیک پسماند خشک از مبدا با هدف کاهش تولید زباله های شهری انجام می شود تا این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

شیرازی با اشاره به اینکه مراجعه کارشناسان آموزشگر طبق برنامه زمان بندی شده به درب منازل شهروندان مراجعه می کنند، گفت: مجتمع ها و واحدهای مسکونی، ادارات و شهروندان متقاضی دریافت خدمات آموزشی و ملزومات اولیه برای تفکیک پسماند خشک می توانند از طریق سامانه 137 اقدام کنند و یا با شماره 33372727 (اداره بازیافت شهرداری منطقه 20) تماس بگیرند.

معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 مشارکت شهروندان در تحقق طرح مدیریت پسماند های خانگی را مهم برشمرد و  یادآور شد: 16 غرفه ویژه پسماند خشک، 25خودروی ملودی و مخازن آبی رنگ از جمله روش های جمع آوری پسماند خشک در سطح منطقه است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: