جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 فروردين 1395     
اعطای بودجه برای برنامه های اتوبوسی در آمریکا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل فدرال آمریکا (FTA) از فرصت اعطای حدود 266 میلیون دلار بودجه برای برنامه های اتوبوسی سراسر کشور خبر داده است.

این بودجه شامل 211 میلیون دلار برای پروژه های اتوبوس ها و تجهیزات اتوبوسی و 55 میلیون دلار اختصاصی برای برنامه اتوبوسی کم یا بدون آلایندگی FTA است که اتوبوس های پیشرفته تکنولوژیک و دوست دار محیط زیست را توسعه می دهد.

این سرمایه گذاری کمک می کند تا افق برنامه سیستم حمل و نقل قرن 21 پاک تر رئیس جمهور آمریکا، اوباما، تحقق یابد. این برنامه موجب کاهش آلایندگی های کربنی و در عین حال توسعه گزینه های حمل و نقل برای خانواده ها خواهد شد.

وزیر حمل و نقل ایالات متحده، آنتونی فاکس گفت: "اتوبوس های حمل و نقل عمومی فرصتی مناسب برای تعداد بی شماری از آمریکایی ها هستند اما معمولا این اتوبوس ها نامطمئن و قدیمی هستند. با افزایش تقاضا برای حمل و نقل و رشد جمعیت در کشور، این بودجه کمک می کند تا جدیدترین تکنولوژی ها برای مردم فراهم شده و زیرساخت های اتوبوسی بهبود یافته و مطمئن تر شوند."

پروژه هایی که این بودجه به آن ها اختصاص می یابد شامل جایگزینی، نوسازی، کرایه و خرید اتوبوس و تجهیزات مربوط به آن ها و پروژه های خرید، نوسازی، ساخت یا اجاره مراکز مربوط به اتوبوس همچون ساخت مراکز نگهداری تعمیر اتوبوس است.

FTA این بودجه را بر حسب رقابت به موسسات حمل و نقل و سازمان های حمل و نقل دولتی اعطا می کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: