جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 فروردين 1395     
در «برادر» از «کیمیا» عبرت می‌گیرم

خبرگزاری میزان: درباره پروژه جدیدش با عنوان "برادر" که قرار است در ماه مبارک رمضان به روی آنتن برود ، گفت: ما اکنون در یکی از  لوکیشن های اصلی این پروژه در شهرک چشمه واقع دردهکده المپیک هستیم و 30 درصد از کار را ضبط کرده ایم. این را هم باید بگویم بازیگران اصلی ما در اینجا جلوی دوربین هستند. "برادر" 85 لوکیشن در تهران و شمال کشور دارد اما منزل حاج کاظم که شخصیت اصلی قصه ماست در شهرک چشمه واقع است.

وی افزود: حسین یاری، پوریا پور سرخ، حسن پور شیرازی، سهیلا رضوی، سوگل طهماسب و چند بازیگر دیگر در این لوکیشن جلوی دوربین می روند البته درحال مذاکره با سه بازیگر دیگر هم هستیم که تا چند روز دیگر به ما اضافه می شوند.

افشار تصریح کرد: ما برای ادامه فیلمبرداری باید به یکی از شهرهای شمالی کشور که شالیزار داشته باشد برویم که احتمالا در یکی از شهرهای سلمان شهر و دشت آویز شمال باشد.

این کارگردان ادامه داد: قصه "برادر" درباره یک خانواده با محوریت پدر و پسران است که پدر بر مبنای دیدگاه های اعتقادی، سنتی و مذهبی خود در بازار برنج فعالیت می کند اما با توجه به اینکه جوانان امروزی با بیزینس های روز بازار سعی در فعالیت دارند یک نگاه متضاد درباره کسب و کار حلال بوجود می آید این را هم باید بگویم که حاج کاظم ما دوست ندارد فرزندانش وارد بازار ناسالم تجارت و قاچاق شوند. بر همین اساس این تناقض بین او و پسرش شکل می گیرد تا اینکه فرزند دیگرش با نام مسعود راه پدر را ادامه می دهد و با ناملایمات روز بازار در تقابل قرار می گیرد.

وی با اشاره به انتقاداتی که به اثر پیشین او با عنوان "کیمیا" صورت گرفته بود ، تصریح کرد: همیشه به همه کارها انتقاداتی وجود دارد و اگر انتقادی نباشد یعنی آن کار دیده نشده است اما در "کیمیا" یک عده دائما با یک هدف و برنامه خاص در حال مچگیری بودند والبته یک سری اشتباهات و کم و کسری های ما باعث می شد که به این غرض ورزی ها دامن زده شود با این وجود ما هیچ وقت اذعان نکردیم که کار ما بی اشکال بوده اما ذکر این نکته ضروری است که ما تابع شرایط اقتصادی روز تلویزیون، محدودیت ها ، بحران های مالی و فشارهای زمانی بودیم که باعث شد یکسری مشکلات را پیش رو داشته باشیم اما تلاش کردیم بخش عمده مشکلات را با تلاش مضاعف و فعالیت بیشتر برطرف کنیم.

کارگردان "مادرانه: عنوان کرد: با همه این تفاسیر باید بگویم فیلمنامه "کیمیا" خوب و محکم بود به همین دلیل مخاطبان آن را دوست داشتند و دنبال می کردند ما در آن هنگام اگر بودجه و شرایط بیشتر و بهترو زمان بازتری داشتیم می توانستیم اشکالاتمان را برطرف کنیم اما با این وجود ماحصل "کیمیا" این بود که بعد از سالها تلویزیون مورد تماشا و نقد قرار گرفت به طوری که شبکه دو دیده شد. مردم با این سریال زندگی کردند و ما 5 ماه بر سر سفره های مردم بودیم.

افشار ادامه داد: ما سعی می کنیم در"برادر" از نکات خوب "کیمیا" عبرت و تجربه بگیریم و اشکالات کیمیا را هم لحاظ کنیم به طوری که یک اثر مناسب و خوب در ماه مبارک رمضان ارائه دهیم.

این کارگردان خاطر نشان کرد: به نظرم آرش قادری قصه خوب و پرکششی را برای برادر نوشته و بازیگران خوبی را هم در کنار هم قرار داده ایم و با توجه به برخورداری این سریال از قصه روز جامعه فکر می کنم سریال خوبی از آب دربیاید البته خودمان هم تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم نظر مردم را جلب کنیم به همین دلیل فکر می کنم مردم دوست داشته باشند و ما هم حرفی برای گفتن داشته باشیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: