جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 2 بهمن 1392     
مردم نباید ناگزیر به خرید خودروهای داخلی باشند

به گزارش شهرداری نیوز ، عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اين كه شرايط سختي براي توليد خودرو در كشورمان وجود دارد، گفت: البته اين شرايط نبايد موجب عدم رقابت‌پذيري در صنعت خودروسازي در داخل كشور شود.

عبدالكريم هاشمي افزود: در هر اقدامي كه دولت در راستاي واردات خودرو انجام مي‌دهد، ضمن توجه به رقابت‌پذيري در صنعت خودرو اين مساله را نيز بايد مورد توجه قرار دهد كه رقابت نابرابري در صنعت خودرو ايجاد نشود كه موجب ورشكستگي خودروسازان داخلي شود.

هاشمي با بيان اين كه واردات خودرو نبايد بدون توجه به محدوديت‌ها و به طور بي‌حساب و كتاب صورت گيرد، چون در اين صوت امكان ورشكستگي توليد كنندگان داخلي وجود دارد، تصريح كرد: تعرفه واردات بايد به نحوي تعيين شود تا ضمن اين كه خودروسازان داخلي از رده خارج نشوند، ناگريز به ارتقاي توليدات خود نيز باشند.

وي افزود: خواه ناخواه صنعت خودروي ايران با بازار خودروي جهاني در رقابت است و در جريان اين رقابت، مصرف كننده داخلي بايد قدرت انتخاب داشته باشد.

نماينده مردم ميناب در مجلس شوراي اسلامي در پايان با تأكيد بر اين كه بايد تلاش شود تا هم اقتصاد داخلي و توليد و اشتغال در نظر گرفته شود و هم رضايت مصرف كنندگان مدنظر قرار گيرد، خاطرنشان كرد: خودروسازان داخلي با ارتقاي سطح كيفي و كمي محصولات خود بايد موجبات رضايت مندي مصرف كنندگان را فراهم نمايند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: