جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 17 فروردين 1395     
8 كيلومتر از خط شش مترو آماده ريل گذاري شد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداریی نیوز،معاون عمراني شركت مترو تهران و حومه اعلام كرد كه 8 كيلومتر از خط شش مترو آماده ريل گذاري شد.

مهندس سيدمهدي پورهاشمي در جلسه كارگاهي با مديران ارشد پيمانكاران خط شش مترو با اشاره به اين كه 18 كيلومتر از 31 كيلومتر خط در دست احداث 6 مترو تهران، لاينينگ(حفاري تونل) شده است، گفت: طبق برنامه بايد شهريورماه جاري، لاينينگ كل پروژه به اتمام برسد و پيمانكاران براي تحقق برنامه، جديت داشته باشند.

وي با بيان اين كه اجراي برنامه لاينينگ كل پروژه در زمان مذكور مستلزم همت جهادي و ثبت ركوردهاي جديد است، اظهار داشت: سال گذشته در نيمه شمالي خط سه، ركورد لاينينگ 500 متر دريك هفته ثبت شد و از پيمانكاران ميخواهم براي انجام بموقع پروژه، روي لاينينگ هفته اي 650 متر برنامه ريزي كنند.

معاون عمراني شركت مترو تهران در ادامه با اشاره به نامگذاري سال 95 به (اقتصاد مقاومتي؛اقدام و عمل) گفت: بر اين باوريم كه تحقق شعار سال جز از مسير مديريت جهادي امكان پذير نيست.

پورهاشمي با ابراز رضايت از عملكرد پيمانكاران، خطاب به آنان گفت: هيچ مجموعه اي در كشور نيست كه همانند شركت مترو در پرداخت صورتحساب پيمانكاران به روز باشد و ما هم به عنوان كارفرما انتظار داريم كه با رعايت استانداردها و كيفيت كار، پيمانكاران بيش از پيش در پيشبرد كارها سرعت عمل و خلاقيت داشته باشند.

در آغاز اين جلسه پيمانكاران فازهاي سه گانه پروژه خط شش، گزارشي از مجموعه اقدامات انجام گرفته تاكنون و نيز فعاليت هاي ايام تعطيلات نوروزي را ارئه كردند.

معاون عمراني شركت مترو تهران پس از اتمام جلسه به بازديد از مسير و كارگاههاي واقع در حدفاصل ميدان شهدا تا دولت آباد در فاز جنوبي خط شش مترو پرداخت.

در اين بازديد كارگاهي، دكتر طريق ازلي مجري خط شش و برخي عوامل پيمانكاران نيز حضور داشتند.

قرار است فاز نخست خط شش مترو تهران تا پايان سال جاري آماده بهره برداري شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: