جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 16 فروردين 1395     
پل جوادیه نمونه بارز تحقق عدالت اجتماعی در جنوب تهران است

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،معاون فنی و عمرانی  شهرداری تهران  با اشاره به توسعه عمران شهری در یک دهه اخیر  گفت:امروز بیش از 90 درصد از پروژه های زیر ساختی عمرانی که در نیم قرن اخیر در طرح های تو سعه شهری مطرح شده است، احداث و به بهره برداری رسیده است.

علیرضا جاوید در مراسم افتتاح زیر گذرجوادیه که صبح امروز با حضور شهردار تهران، اعضای شورای شهر و شهروندان برگزار شد، اعلام کرد: بر اساس آمارها، نیمی از این زیرساخت های تکمیل شده شهر تهران در این دوره مدیریت شهری بوده است.

جاوید با اشاره به اهمیت پروژه زیر گذر جوادیه گفت : من آرزو داشتم در دوران مدیریت در منطقه 17 مناطق جنوبی شهر به پیشرفت های عمرانی دست پیدا کنند، هرچند مناطق شمالی مانند پارک وی دارای پل زیبایی بود اما مناطق جنوبی مانند جوادیه از این امکانات بی بهره بودند. وی با بیان مزایایی این پروژه گفت: پل جوادیه دسترسی فرامنطقه ای از منطقه 17 به منطقه 11 و به سمت منطقه 16 را تسهیل می کند .به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در حال حاضر پل جوادیه نمونه بارز تحقق عدالت اجتماعی در جنوب تهران است که این پروژه ارزشمند بار ترافیکی دو منطقه 11 و 17 را تسهیل می کند.

جاوید خاطرنشان کرد: طبق طراحی های قرار بود پروژه ظرف مدت یکسال به پایان برسد اما به دلیل هماهنگی بین دستگاه های مختلف 60درصد پروژه در سال 92 و 93 در زمان مدیریت جناب اقای حسینی به پایان رسد و در سال 94 نیز 40 درصد باقی مانده این طرح افتتاح شد.

معاون فنی و عمرانی شهردرای تهران با تاکید بر اهمیت این پروژه افزود: یکی از رویکرد های مهم شهری توسط شهرداری تهران به ما ابلاغ شد کاهش فاصله پروژه های عمرانی شمال شهر و جنوب شهر بود. وی افزود: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته امروز مناطق جنوبی نسبت به شمالی و مناطق شرقی نسبت به غربی شتاب عمرانی بیشتری گرفته اند.

جاوید با اشاره به ضرورت اجرای این پروژه در منطقه 16 گفت: از ابتدای پذیرفتن مسئولیت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، یکی از تاکیدات دکتر قالیباف، اعضای کمیسیون عمران شورای شهر از جمله آقایان دنیامالی، اقبال شاکری و... اتمام این پروژه تا پایان سال 94 بود که خوشحالیم که در ابتدای سال 95 این پروژه به بهره برداری رسید.وی همچنین تاکید کرد که به دستور شهردار تهران در حدود دو سال پایانی باقی مانده از مدیریت شهری تلاش می کنیم طرح های باقی مانده عمرانی را نیز به پایان برسانیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: