جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 16 فروردين 1395     
معرفی گاوداری به جای تالار پذیرایی!

خبرگزاری ایسنا: خسرو ابراهیمی‌نیا با بیان اینکه فعالیت غیرقانونی در این بخش مشکل ساز شده است، گفت: متخلفان و سودجویان با انتشار آگهی های تبلیغاتی خود در روزنامه های کثیرالانتشار و برخی رسانه‌های مجازی اقدام به معرفی خود کرده و مشتری‌یابی می‌کنند و این در حالی است که برای انتشار آگهی، روزنامه ها و رسانه ها باید از اتحادیه استعلام کنند.

وی افزود: به عنوان مثال موردی داشتیم که گاوداری را به عنوان تالار مراسم معرفی کردند و از چند نفر نیز با ترفند، بیعانه دریافت شد و بعد از چند روز که عروس و داماد برای بازدید از محل برگزاری مراسم مراجعه کردند با گاوداری روبرو شدند و بلافاصله برای دریافت پول خود مراجعه کردند که دیگر نه دفتری بود و نه کسی که بتوانند هزینه خود را از او دریافت کنند.

ابراهیمی‌نیا ادامه داد: متخلفان معمولا آپارتمان یا محلی را به صورت غیرقانونی به مدت خیلی کوتاهی اجاره می‌کنند و بعد از این که توانستند از عده ای بیعانه دریافت کنند از آن محل می‌روند و شماره موبایل خود را نیز تغییر می دهند.

رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس افزود: در مورد دیگری از این تخلفات، عده ای از میهمانان با خوردن غذای نامناسب در مراسم مسموم شدند و به اتحادیه شکایت کردند.

وی به مردم هشدار داد که حتما به واحدهای مجوزدار و قانونی مراجعه کنند تا با این گونه تخلفات مواجه نشوند.

ابراهیمی‌نیا با بیان اینکه در حال حاضر حدود هزار واحد مجوز دار داریم، اظهار کرد: ‌برای امسال در نظر داریم برنامه های آموزشی، ارتقای سطح استانداردهای پذیرایی و کیفیت غذا را دنبال کنیم و در تلاشیم همه استانداردهای خود را تا پایان سال ایزو و آموزش های تخصصی را نیز به پرسنل ارائه کنیم.

رییس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس در عین حال بیان کرد: با توجه به فعالیت دانشگاه علمی - کاربردی در زمینه تالارهای پذیرایی که از حدود دو سال پیش آغاز شده، آموزش های تخصصی به فعالان و علاقمندان این بخش داده می شود.

وی همچنین اظهار کرد: قیمت ها در سال جاری افزایش نیافته بلکه در مواردی شاهدیم برخی تالارها برای برگزاری مراسم ها تعامل بیشتری نیز با مشتری دارند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: