جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 16 فروردين 1395     
تلاش شاگردان گل‌محمدی برای صعود

خبرگزاری ایسنا: در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و از دور برگشت این رقابت‌ها تیم ذوب‌آهن ایران به مصاف تیم بنیادکار ازبکستان می‌رود.

 

تیم ذوب‌آهن که عملکرد نسبتا خوبی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا داشته، به دنبال پیروزی خانگی برابر این تیم است تا صعودش را تا حد زیادی قطعی کند. شاگردان یحیی گل‌محمدی در حال حاضر به لحاظ تاکتیکی از بهترین تیم‌های ایران هستند هرچند که شکست چهار بر سه آنها در مقابل گسترش فولاد آسیب پذیری آنها را در فاز دفاعی نشان داد اما یحیی گل‌محمدی مطمئنا با برنامه‌ریزی و کار با بازیکنانش تلاش می‌کند تا از تکرار آن اشتباهات در مقابل تیم بنیادکار جلوگیری کند.

 

امید اصلی ذوب‌آهنی ها در این دیدار به توانایی‌های مهدی رجب‌زاده و کاوه رضایی برمی‌گردد و از طرفی حضور هواداران اصفهانی در ورزشگاه می‌تواند به این تیم کمک کند تا به روند ناکامی‌های اخیرش پایان دهد. تیم ذوب‌آهن در هشت دیدار اخیرش در لیگ ایران تنها یک پیروزی به دست آورده و موفقیت در رقابت‌های آسیایی می‌تواند به این تیم انگیزه بیشتری برای ادامه رقابت‌های لیگ دهد.

 

در سوی دیگر این میدان تیم بنیادکار که روند خوبی را در لیگ قهرمانان آسیا نداشته، قرار دارد. بنیادکار در لیگ ازبکستان که به تازگی فصل جدیدش آغاز شده با 7 امتیاز از سه بازی در رده ششم قرار دارد و برای امیدوار ماندن به ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان محکوم به پیروزی برابر ذوب آهن است و این مسئله می‌تواند باعث شود تا این تیم بازی تهاجمی‌ای را مقابل نماینده ایران به نمایش بگذارد.

 

دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن ایران و بنیادکار ازبکستان ساعت 20 روز سه‌شنبه در اصفهان برگزار می‌شود. در دیگر دیدار این گروه هم تیم‌های لخویا قطر و النصر عربستان در همین ساعت به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

جدول گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا:

 

 

رده تیم بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 3 1 2 0 5 4 1 5
2 ذوب‌آهن 3 1 2 0 1 0 1 5
3 بنیادکار 3 0 2 1 3 4 1- 2
4 لخویا 3 0 2 1 1 2 1- 2



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: