جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 فروردين 1395     
قرارداد 108 میلیون دلاری برای خط BRT آلامدا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل منطقه ای آلامدا-کنترا کوستا در کالیفرنیا (AC Transit) قراردادی 108 میلیون دلاری را برای اولین خط اتوبوس پرسرعت این سازمان امضا کرده است.

این قرارداد که شامل ساخت زیرساخت ها و پلتفرم ایستگاه ها است به O.C. Jones & Sons واگذار شده که یک شرکت مهندسی عمومی و عمران است.

خط BRT این سازمان بین مرکز شهر اوکلند و سن لئاندرو کشیده شده و بلوار تاریخی International را به خیابان East 14th متصل می کند. ساخت این مسیر 15.2 کیلومتری از ماه می 2016 آغاز شده و گمان می رود فعالیت آن از ماه نوامبر 2017 شروع شود.

این خط BRT از اتوبوی های هیبریدی دیزلی-برقی جدید بهره خواهد برد. این اتوبوس های کم آلاینده در ایالات متحده و توسط New Flyer تولید می شوند. هر یک از این اتوبوس ها با پنج در طراحی شده اند تا روند سوار و پیاده شدن مسافران سرعت گیرد.

اتوبوس های این خط در ساعات اوج شلوغی هر پنج دقیقه وارد ایستگاه ها خواهند شد و در ساعت دیگر هر ده دقیقه به ایستگاه می رسند. فاصله ایستگاه ها از یک دیگر در حدود 1.6 کیلومتر خواهد بود. هم چنین تجهیزات رفاهی برای دوچرخه سواران و افراد دارای صندلی چرخ دار نیز در این اتوبوس ها تعبیه خواهد شد.

ساخت این خط BRT در سه پروژه مجزا برنامه ریزی شده است. این خط BRT اتصال مستقیم به 46 خط اتوبوسی، پنج ایستگاه BART و فرودگاه اوکلند خواهد داشت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: