جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 فروردين 1395     
جابه‌جایی بیش از 7 میلیون مسافر با ناوگان عمومی جاده ای

به گزارش گروه اخبار کلان شهرهای شهرداری نیوز، معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از جابه‌جایی بیش از 7 میلیون مسافر با ناوگان عمومی در نوروز 95 خبر داد.

نیما شهرزاد  گفت : از 25 اسفند تا 13 فروردین 607 هزار سفر انجام و 7 میلیون و 236 هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شد.

وی درباره عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در قالب طرح نوروزی گفت: از مبادی استان‌های تهران ، خراسان رضوی ، اصفهان ، فارس و گیلان بیشترین سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای انجام شد.

شهرزاد با اشاره به آمار سفرهای نوروزی با ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای افزود: 32 درصد سفرها با اتوبوس ، 19 درصد سفرها با مینی‌بوس و میدل باس و 49 درصد سفرها با سواری کرایه بود.

معاون دفتر مسافری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای یادآور شد: 59 درصد مسافران با اتوبوس، 25درصد مسافران با مینی‌بوس و میدل‌باس و 16 درصد مسافران با سواری کرایه به مقاصد مورد نظر خود رفتند.

شهرزاد گفت: البته انتظار آن است که 10 تا 15 درصد به آمار سفرها و جابه‌جایی مسافران نوروزی با ناوگان عمومی افزوده شود چون به دلیل کندی یا قطعی اینترنت برخی صورت وضعیت‌ها هنوز در سامانه ثبت نشده است که شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری تا چند روز آینده این کار را انجام می دهد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: