جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 فروردين 1395     
اولویت های معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران در سال95

به گزارش گروه  عمران شهری شهرداری نیوز: معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه اولویت بودجه سال آینده شهرسازی تحقق احکام برنامه 5 ساله شهرداری، احکام طرح جامع، تکالیف طرح تفصیلی، اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران و نیازهای پایتخت در راستای برنامه ریزی و اداره شهر است، گفت: بر این اساس باید سازوکارهایی دیده شود و طرح  های مطالعاتی انجام شوند تا به اهداف برنامه 5 ساله شهرداری دست یابیم.

پژمان پشمچی زاده در گفت و گو با شهرنوشت، با تاکید بر اینکه در طرح جامع نیز روال به همین صورت است و برای تحقق اهداف این طرح نیز تکالیفی برای شهرداری در نظر گرفته شده، تصریح کرد: در سال آینده معاونت شهرسازی باید کارهای مطالعاتی یا تدوین ضوابط و از این دست موارد نیز انجام دهد تا اهداف طرح جامع در امتداد اقدامات سنوات گذشته شکل اجرایی به خود بگیرند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری مکلف شده برای عملیاتی شدن ضوابط و مقررات طرح تفصیلی سازوکارهایی در نظر بگیرد و به تصویب برساند، خاطر نشان کرد: در کنار تمامی این موارد، مصوبات شورای شهر نیز به طور معمول برای شهرداری الزاماتی ایجاد می کند که باید در دستور کار قرار بگیرند.

پشمچی زاده با تاکید بر اینکه بخشی از برنامه 5 ساله تکالیفی برای شهرداری در مسیر انجام ماموریت ها تعیین کرده است، بخش دیگری از تخصیص بودجه را به طرح ها و برنامه های حوزه مدیریت حریم مرتبط دانست و اظهار کرد: این بخش از بودجه تلفیقی از پروژه های مطالعاتی و اجرایی است. پروژه هایی که عمدتا برای نهایی شدن طرح جامع حریم و طرح های ساختاری این بخش در دستور کار قرار خواهند گرفت .

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران یادآور شد: در زمینه حریم باید این مهم را یادآوری کنم در مناطق دارای حریم پروژه هایی تعریف می شوند تا با هماهنگی مدیریت سیاسی استان و شهرستان ها به اجرا در آیند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: