جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 12 فروردين 1395     
شهردار تهران تاکید کرد
12 فروردین روزیست که انقلاب اسلامی باعث حیات و عزت ملت ما و جامعه اسلامی شد

به گزارش شهرداری نیوز:شهردار پایتخت گفت: من این قول را به شهروندان تهرانی می دهم که به امید خدا در هر فصل سال جدید در منطقه مرکزی تهران شاهد افتتاح پروژه های مهمی باشیم و زندگی را مجددا به این منطقه تاریخی برگردانیم.

افتتاح میدان مشق نمونه ای از همکاری و همدلی دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی/12 فروردین روزیست که انقلاب اسلامی باعث حیات و عزت ملت ما و جامعه اسلامی شد

  محمدباقر قالیباف در مراسم افتتاح میدان مشق که باحضور جمعی از مسئولان وزارت خارجه ، مدیران شهری، گردشگران و شهروندان تهرانی برگزار شد؛ با تبریک سال جدید به تمامی هموطنان گفت: برای من توفیقی است که باردیگر به عنوان خدمتگزار در میان شما عزیزان  هستم.   

 

شهردار تهران در این مراسم با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن افزود: این روز را به تمامی بانوان شهر و کشورمان عرض تبریک و تهنیت دارم و امیدوارم که همه ما قدر مادران و همسران خود را به درستی بدانیم و قدرشناسی کنیم.

 

وی با اشاره به فرارسیدن روز 12 فروردین(روز مقدس جمهوری اسلامی ایران) و تبریک این روز، تصریح کرد: 12 فروردین ماه روزیست که انقلاب اسلامی باعث حیات و عزت ملت ما  و جامعه اسلامی شد. این روز در حقیقت باعث عزت تمامی آزادیخواهان جهان شد.

 

قالیباف در ادامه به افتتاح میدان مشق در محدوده مرکزی شهرتهران اشاره و خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم یکی از نقاط و محورهای تاریخی و هویتی پایتخت که به نوعی یا دیده نمی شد و یا کمتر دیده می شد  با کمک و همراهی دوستان خوبمان در وزارت خارجه و بقیه دستگاه های اداری همانند دانشگاه تهران بازگشایی شد.

 

وی افتتاح میدان مشق را نمونه ای از همکاری و همدلی میان دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی عنوان کرد و گفت: جا دارد از تمامی همکاران و دوستانی که دست در دست هم دادند تا این پروژه به سرانجام برسد، تقدیر و تشکر کنم.

 

قالیباف با تاکید بر اینکه تصمیم قطعی ما در شهرداری تهران اینست که انشالله بتوانیم زندگی را به مرکز تاریخی و هویتی شهرمان یعنی منطقه 12 برگردانیم، افزود: این از تصمیماتی است که 5 ، 6 سال است که اتخاذ شده، به طوری که آثار چندین سال زحمت مدیریت شهری پایتخت در این منطقه نمایان می شود.

 

شهردار پایتخت تصریح کرد: من این قول را به شهروندان عزیز تهرانی می دهم که به امید خدا در هر فصل سال جدید در منطقه مرکزی تهران شاهد افتتاح پروژه های مهمی باشیم و زندگی را مجددا به این منطقه تاریخی برگردانیم.

 

قالیباف تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم آن باورهایی که ملت عزیز ما برایش انقلاب کردند به درستی دنبال کنیم . قطعا اجازه نخواهیم داد توسط دشمنان  تردید در ذهن برخی ایجاد شود.

 

وی با بیان اینکه نباید در مبدا و مقصد انقلاب تردید کنیم، عنوان کرد: یک بخش از اینکه دشمن نتواند در ذهن مردم عزیز ما تردید ایجاد نکند؛ این است که ما مسئولان هرکجا که هستیم وظیفه شناس باشیم و به درستی انجام  وظیفه کنیم.

 

قالیباف همچنین گفت: باید بتوانیم با کار و تلاش خودمان یک زندگی خوب که ضمانت زندگی بهتر در ابعاد مادی و معنوی شهروندان عزیزمان را بکند، ارایه کنیم .

 

به گزارش شهرنوشت شهردار تهران در پایان با اشاره به اینکه جوانان ما در گذشته مقاومت کردند تا ما امروز در امنیت باشیم، بیان کرد: برای داشتن کشوری ایمن بسیاری از جوانان ما درحال حاضر بیش از 30 است که روی ویلچر ها یا بر تخت بیماری هستند. باید قدر این عزت و امنیت را بدانیم و از آن استفاده کرده و به مردم صادقانه خدمت کنیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: