جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 10 فروردين 1395     
سیل و آبگرفتگی جان دو نفر را گرفت

خبرگزاری فارس: ناصر چرخساز در رابطه با سیل و آبگرفتگی در 9 استان کشور گفت طی 48 ساعت گذشته استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، تهران ،‌خوزستان، زنجان، فارس، کردستان، کرمانشاه و مازندران دچار سیل و آبگرفتگی شده و 17 شهر و روستا دچار آسیب شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 3 هزار و 690 مسافر توسط نیروهای امدادی هلال احمر امدادرسانی شده‌اند افزود: 63 نفر به نقاط امن انتقال داده شده و 760 حادثه دیده اسکان اضطراری یافتند. همچنین 20 خودرو که در سیل گرفتار شده بود رهاسازی شده و 60 منزل مسکونی نیز از آب تخلیه شد.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: در اثر سیل متاسفانه دو نفر در مریوان جان خود را از دست داده و 3 حادثه دیده نیز مصدوم شده‌اند که توسط نیروهای امدادی به مناطق امن انتقال یافته‌اند.

چرخسار در ادامه به عملایت برف و کولاک در 7 استان اشاره کرد و افزود: استان‌های اصفهان، چهارمحال بختیاری، زنجان، خوزستان، کردستان، مازندران و آذربایجان غربی طی 48 ساعت گذشته درگیر برف و کولاک شده و نیروهای هلال احمر در 13 محور اقدام به امدادرسانی مسافران کردند.

چرخسار بیان داشت: 850 مسافر به دلیل برف و کولاک امدادرسانی شده و 98 حادثه دیده اسکان اضطراری یافته‌اند. همچنین 128 خودروی گرفتار در برف رهاسازی و یک مصدوم به مرکز درمانی انتقال یافته است.

وی خاطرنشان کرد: 28 نیروی امدادی در امدادرسانی به حادثه دیدگان برف و کولاک مشارکت داشته و علاوه بر کمک به حادثه دیدگان 50 بسته غذایی و 100 بطری آب، 100 قرص نان و 105 کنسرو میان حادثه دیدگان توزیع کردند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: