جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 فروردين 1395     
تغییر شکل ترافیک پایتخت در ایام نوروز

به گزارش گروه حمل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، معاون شهردار تهران گفت: در ایام نوروز زيبايي هاي تهران با وضعیت ایده آل ترافیکی بيش از بيش ديده مي شود .

سید جعفر تشکری هاشمی  با اشاره به تغییرات وضعیت ترافیکی پایتخت در ایام نوروز گفت: گرچه در روزهای پایانی سال و در اسفند ماه شاهد افزایش ۳۰ درصدی ترافیک در شهر تهران بودیم که متاثر از حجم سفرهای روزهای پایانی سال  بود اما در ایام نوروز شهر تهران به وضعیت ایده ال به لحاظ ترافیکی رسیده است. بطوري كه زيبايي هاي تهران و جاذبه هاي گردشگري آن بيشتر خود نمايي مي كند .

وی تاكيدکرد : اين نشان مي دهد تهران بيشتر از استانه تحملش ، تراكم ترافيك را تحمل مي كند .

تشکری هاشمی با تاکید بر اینکه با کاهش ترافیک، شهر و زیبایی های پایتخت این روزها بیش از پیش به چشم آمده است، گفت: تغییر الگوی سفر و کاهش ترافیک، تهرانی زیبا با آسمانی آبی را برای شهرنشینان و مسافران نوروزی رقم زده است.

به گفته معاون شهردار تهران، در هفته نخست تعطیلات و با تغییر ساعات اوج ترافیک و پراکندگی تردد وسایل نقلیه شکل ترافیک پایتخت تغییر کرد .

تشکری هاشمی تصریح کرد: گرچه در مقایسه با سال های گذشته شهر تهران خیلی خلوت نشده اما باز هم نشان می دهد تهران ظرفیت تردد این همه وسایل نقلیه شخصی را ندارد و این امر ضرورت توسعه ناوگان عمومی شهر اعم از خطوط ریلی و اتوبوس های تندرو را بیش از پیش نشان می دهد.

معاون شهردار تهران با تاكيد بر اينكه تمامي مدهاي حمل و نقل عمومي با تمام ظرفيت در ايام نوروز خدمات رساني مي كنند، گفت: در اين ايام خلوتي شهر بازديد از اماكن تاريخي و تفريحي تهران را علاوه بر ميهمانان و مسافران تهران به شهروندان پايتخت نشين نيز پيشنهاد مي كنم ، چرا كه شهروندان تهراني هم به دليل انبوه ترافيك ساعات بسيار زيادی را در ترافيك روزانه می گذرانند و از ديدن زيبايي هاي تهران غافل مي مانند لذا فرصت را غنيمت بدانند و حتي با وسايل حمل ونقل عمومي به مراكز نفريحي تهران سر بزنند .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: