جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 26 اسفند 1394     
توقف اجرای طرح ترافیک از 28 اسفند ماه به مدت 15 روز

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از تمدید زمان اعتبار مجوز طرح ترافیک سال 94 خبر داد و گفت: مجوزهای طرح ترافیک سال 94 تا زمان توزیع مجوزهای طرح ترافیک سال 95 معتبر خواهد بود.

سردار سید تیمور حسینی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت: در حال حاضر زمان توزیع مجوزهای طرح ترافیک سال آینده مشخص نشده است و احتمالا مجوزهای سال 94 تا پایان فروردین ماه سال آینده دارای اعتبار می باشد.

وی با اشاره به نرخ جدید جریمه ها افزود: نرخ افزایش جرایم رانندگان از تاریخ 25 اسفندماه اعمال خواهد شد نرخ جرایمی همچون عبور از چراغ قرمز، سبقت غیرمجاز در راه‌های دوطرفه و تجاوز از سرعت‌مجاز بیش از 30 کیلومتر بر ساعت در کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌ها و جاده‌های بین شهری و مناطق‌آزاد تجاری و صنعتی به 200 هزار تومان افزایش یافت. براساس مصوبه دولت، رانندگی در حالت مستی و مصرف داروهای روان‌گردان 400 هزار تومان جریمه دارد.

 وی اذعان داشت: همچنین ارتکاب تخلفاتی همچون عدم رعایت حق‌ تقدم عبور، حرکت نکردن وسایل‌ نقلیه بین دو خط یا تغییر خط حرکت بدون رعایت مقررات مربوطه در معابر خط‌کشی شده و نداشتن گواهی معتبر معاینه فنی وسیله‌ نقلیه مبلغ 50 هزار تومان جریمه به همراه دارد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه خاطرنشان کرد: عبور از محل‌ ممنوع به مبلغ 90 هزار تومان و عبور وسایل‌ نقلیه غیرمجازنیز از خطوط ویژه به مبلغ 80 هزار تومان افزایش یافته است.

حسینی در خصوص برخورد با خودروهای متخلف در چهارشنبه سوری خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت ما بحث چهارشنبه سوری است که در همین راستا به کسانی که ایجاد مزاحمت می‌کنند و از داخل وسیله نقلیه نسبت به پرتاب ترقه اقدام می نمایند و موجب اختلال در امنیت و آرامش شهروندان خواهند شد برخورد و اعمال قانون صورت می‌گیرد و جهت رسیدگی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند ضمن این‌که خودرو به نیروی انتظامی جهت اقدامات بعدی معرفی می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: همچنین طرح ترافیک و طرح زوج و فرد از 28 اسفند ماه تا 13 فروردین به مدت پانزده روز اجرا نخواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: