جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 25 اسفند 1394     
مراسم تجلیل از رانندگان سرویس مدارس پایتخت

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،مراسمی به میزبانی شرکت پانیذ تاکسی مهر روز دوشنبه 24اسفند ماه با حضور مهندس میثم مظفر و سردار سید تیمور حسینی در سالن آمفی تئاتر دبیرستان علامه طباطبایی تهران برگزار گردید و از تاکسی داران ورانندگان سرویس مدارس شهر تهران تقدیر به عمل آمد.

در طی مراسم سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور ناجا استان تهران،  از رانندگان قدردانی نمود و گفت: چرخ حمل و نقل در شهر به دست شماست امید است فعالیت های شما ادامه یافته و موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم نماید.

وی اذعان داشت: بحث تاکسیرانی و سرویس مدارس در تهران از اهمیت بالایی برخوردار است. نزدیک به یک دهه است که سرویس مدارس در شهر فعالیت می نماید و به خاطر اهمیت و حساسیت کار نیروهای پلیس چند ماه قبل از بازگشایی مدارس،  جلسات برنامه ریزی برگزار و تمهیدات لازم برای سال تحصیلی جدید را پیش بینی و مشخص می گردد. 

سردار حسینی گفت:پلیس راهور ناجا به عنوان خدمتگزاران شما همواره یک اقرار و یک ادعا دارد. اقرار ما این است که در کارخود ایرادات زیادی داریم و منکر آنها نمی شویم و ادعای ما این است که در خدمت گذاری کم نمی گذاریم و کم فروشی نمی کنیم.

وی ضمن  خسته نباشید به رانندگان سرویس مدارس، گفت: امیدوارم با همین انرژی و توان سال های سال در خدمت خانواده هایتان باشید و همیشه تندرست و در این حوزه فعال باشید.

رئیس پلیس راهور ناجا اظهار داشت: امیدوارم سال جدید بسیار پربرکت و پر رونق و توأم با آرامش و محبت برای همه مردم ایران باشد .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: