جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 اسفند 1394     
همکاری دولت با مدیریت شهری باعث حل و فصل مشکلات ترافیکی می شود

به گزارش حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،نماینده تهران با تاکید بر اینکه توسعه حمل و نقل عمومی، تنها راهکار شکست چالش آلودگی هوا ست، گفت:همدلی و همکاری دولت با مدیریت شهری حل مشکلات ترافیکی و درنتیجه رضایتمندی مردم را در پی دارد.

لاله افتخاری با بیان اینکه امروزه موضوع ترافیک نه تنها در تهران بلکه در تمام شهرهای دنیا مورد توجه قرار دارد، خاطر نشان کرد: توسعه حمل و نقل یکی از راهکارهای لازم برای خروج از معضل ترافیک به شمارمی آید.

وی با بیان اینکه ترافیک مقوله‌ای سخت و پیچیده است که همواره کلانشهرها با این مشکل مواجه اند،گفت:توسعه حمل و نقل عمومی و توجه به آن یکی از اقدامات ایجابی محسوب می شود که کاهش ترافیک و آلودگی هوا را در پی دارد.

نماینده تهران توسعه حمل و نقل عمومی را حق مردم پایتخت دانست و گفت: حمل و نقل عمومی علاوه بر مسایل اقتصادی، به محیط زیست و آرامش در شهر کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه امروزه هیچ راهکاری به غیر از توسعه حمل و نقل عمومی و محدودیت‌سازی برای خودروها نمی‌تواند با چالش آلودگی هوا مقابله کند گفت: در حالی که توسعه حمل و نقل عمومی یکی از راه های مقابله با آلودگی هواست، اما متاسفانه شاهدیم دولت به بهانه های مختلف از پرداخت بدهی های خود به شهرداری تهران خودداری می کند.

وی با انتقاد از تخصیص نیافتن اعتبارات به حمل ونقل عمومی از سوی دولت، گفت: این امر منجر به افزایش استفاده از خودروهای شخصی و درنتیجه اتلاف انرژی می شود که مغایر اقتصاد مقاومتی است،بنابراین لازم است تا با همکاری دولت با مدیریت شهری دغدغه‌هایی نظیر توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مرتفع شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: