جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 اسفند 1394     
نمره خوب مدیران شرکتهای خودروساز در سال 94

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز،عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : تحریم ها و عدم اجرای کامل بسته حمایتی دولت از خودروسازان ، سال خوبی را برای صنعت خودرو رقم نزد.

مجید منصوری در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود :  صنعت خودرو در سال 94 به دلیل تحریم ها نتوانست آنگونه که باید به تعهدات خود عمل کند هر چند دولت نیز به منظور کمک به صنعت خودرو وارد شد اما کمک های دولت نیز هم به طور کامل اجرایی نگردید.

وی گفت : البته تلاش مدیران شرکتهای خودروسازی و قطعه سازی در سال جاری به منظور مقابله با مشکلات و جلوگیری از سقوط این صنایع قابل تقدیر است و شاید بتوان نمره خوبی را در این حوزه به صنعت خودرو داد.

وی تصریح کرد : انتظار می رود در سالهای آتی شرکتهای خودروسازی نمره قابل قبول تری را کسب نمایند.

وی اظهار داشت : امید است در سال آینده با رفع تحریم ها ، خودروسازان با عرضه محصولاتی با کیفیت و متنوع به جایگاه واقعی خود دست یافته و با  تولید محصولاتی با قیمت های متنوع و متناسب با توان متقاضیان و همچنین نگاه به بازار صادرات ، شاهد رونق فروش و افزایش سهم تولیدات داخلی در بازارهای جهانی باشیم.

نماینده لنجان در مجلس نهم در ادامه به به لزوم توجه به کیفیت و خدمات پس از فروش اشاره کرد و گفت :  خودروسازان باید نسبت به ارتقاء خدمات پس از فروش و همچنین توسعه کیفی در تولیدات توجه بیشتری نموده و تلاش نمایند تا بازگشت خودرو به تعمیرگاهها را به حداقل برسانند .

منصوری گفت : البته در جریان تولید محصولات با کیفیت شاید بخش مهمی از افت کیفیت ها و افزایش مراجعه به تعمیرگاهها مربوط به عملکرد قطعه سازان باشد مسلما با تولید قطعات با کیفیت و عرضه آن در زنجیره تامین شرکتهای خودروساز ، خودروها کمتر با مشکل مواجه شده و نیاز به تعمیرگاه خواهند داشت.

وی افزود : تولید قطعات با کیفیت کم و عمر کوتاه آنها مسلما به  کیفیت محصول نهایی و خودروهای داخلی ضربه می زند اگر کیفیت قطعات بالاتر برود و رقابت در این بخش افزایش یابد نیاز مشتری تامین شده و مشتریان نیز کمتر به تعهیرگاها مراجعه خواهند کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: