جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 اسفند 1394     
دیوارهای پادگان بعد از تکمیل بزرگراه یادگار امام(ره) برداشته می‌شود

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،معاون فنی و عمرانی شهردار تهران ازواگذاری 70 درصد از اراضی پادگان جی از سوی وزارت دفاع به شهرداری تهران خبرداد.

علیرضا جاوید ؛ با اشاره به اجرای قانون خروج پادگان‌ها از شهر تهران در یک دهه اخیر گفت: در این ده سال مدیریت شهری تهران تلاش زیادی برای اجرای قانون خروج مراکز نظامی و پادگان‌ها از فضاهای شهری انجام داد که نمونه موفق این تلاش تبدیل پادگان قلعه مرغی به بوستان ولایت در جنوب تهران بود.

معاون شهردار تهران با اشاره به تلاش‌های شهرداری تهران برای خروج پادگان جی از محدوده غربی تهران و ساخت ادامه بزرگراه یادگار اما(ره) نیز توضیح داد:در مورد خروج پادگان جی خوشبختانه با همکاری عالی‌ وزارت دفاع مراحل کار خوب پیش  می رود و جای تقدیر و تشکر دارد که در اجرای طرح‌ تکمیل بزرگراه یادگار امام(ره) تا میدان فتح این وزارتخانه منافع عموم شهروندان را بر محدودیت‌های سازمانی خودشان ترجیح دادند.

وی افزود: در حال حاضر توافقات برای 70 درصد از اراضی پادگان جی انجام و تحویل شهرداری داده شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با بیان اینکه هم اکنون تجهیز کارگاه برای تکمیل پروژه بزرگراه یادگار امام(ره) نیز در این محدوده انجام شده است، ادامه داد: تکمیل ادامه محور بزرگراه یادگار امام(ره) از پادگان جی تا میدان فتح در سال 95 در اولویت برنامه‌های شهرداری تهران قرار دارد.

وی با بیان اینکه مذاکرات واگذاری 30 درصد باقیمانده از اراضی پادگان جی نیز تا پایان سال به نتیجه می‌رسد، بیان کرد: در حال حاضر نیازی به برداشتن دیوارهای این پادگان نیست و بعد از ساخت پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) دیوارهای این پادگان نیز برداشته خواهد شد.

علیرضا جاوید درباره تبدیل زندان اوین به بوستان نیز یادآور شد: قانونی برای خروج فضاهای انتظامی مانند زندان اوین وجود ندارد، اما اکنون شهرداری تهران در حال مذاکره با قوه قضائیه است تا بعد از واگذار زمین معوض این زندان نیز مانند زندان قصر به باغ موزه تبدیل شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: