جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 اسفند 1394     
برگزاری 410 جشن و جشنواره آسمان آبی زمین پاک

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 15 از برگزاری 410 جشن، جشنواره، مسابقه و نمایشگاه با محوریت آسمان آبی زمین پاک در منطقه طی یازده ماه گذشته خبر داد.

علی اکبر انجمنی با اشاره به رویکرد شهرداری تهران در راستای تحقق آسمان آبی زمین پاک گفت: از ابتدای سالجاری  برنامه های مختلفی با مشارکت حوزه های مختلف شهرداری منطقه به منظور آگاه سازی شهروندان با این مهم و جلب مشارکت آنان به اجرا در آمد که اکنون بسیاری از شهروندان منطقه به ویژه کودکان و نوجوانان با طرح آشنایی داشته و در آن شرکت می کنند.

به گفته وی 79 تاتر خیابانی و نمایش محیطی، 88 همایش و سمینار آموزشی، 65 تاتر آموزشی، 300 برنامه مناسبتی آموزشی  و 335 مسابقه آموزشی در این مدت برگزار و اجرا شده است.

شهردار منطقه خاطر نشان کرد: از برنامه های آموزشی منطقه نیز می توان به 2200 ساعت آموزش چهره به چهره برای 105 هزار شهروند،  اجرای طرح خانه به خانه و ارتباط بین فردی برای 2500 شهروند با بهره گیری از 105 گروه مردمی،  برگزاری 190 کارگاه آموزشی- ارتباطی و 370 آموزش کمپین در سراهای محلات اشاره کرد.

دکتر انجمنی در ادامه به اجرای برنامه های تبلیغی آسمان آبی زمین پاک اشاره کرد و یادآور شد: تبلیغات محیطی اثر مثبتی در اجرای این طرح داشته که به همین منظور 710 تخته بنر در بزرگراهها و معابر نصب و 105 اکران تبلیغی در ایستگاه های مترو و پایانه های اتوبوس و تاکسی و 160 مورد تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در این زمینه انجام شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: